Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
src_esther
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
File, langzaam rijden, file.... Zucht. Paar jaar gelden was het relatief rustig op de wegen. Leuk dat die economie weer aantrekt, maar moet iedereen dan ook meteen weer in de auto springen? Vrachtverkeer is ook verdubbeld. Elk voordeel heb zijn nadeel om maar eens met wijlen Johan Cruijff te spreken.
-
src_esther
- 5-sterren

Deze?Angelique schreef:Omdat dat dus blijkbaar hip is en ik graag als hip gezien wordt heb ik maar een echte besteld
Edit: url ipv img
Laatst gewijzigd door src_esther op vr 07 okt 2016, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Ik vertrok om 16.15 uur van vriendin en zou normaal dan om 16.40 thuis zijn....het was 17.40src_esther schreef:File, langzaam rijden, file.... Zucht. Paar jaar gelden was het relatief rustig op de wegen. Leuk dat die economie weer aantrekt, maar moet iedereen dan ook meteen weer in de auto springen? Vrachtverkeer is ook verdubbeld. Elk voordeel heb zijn nadeel om maar eens met wijlen Johan Cruijff te spreken.
-
src_esther
- 5-sterren

Ja. Zoiets. Behalve dat het bij ons een rit van ca. 150 km was...Martine-Tom schreef:Ik vertrok om 16.15 uur van vriendin en zou normaal dan om 16.40 thuis zijn....het was 17.4018 km voelde nog niet eerder zo laaaaaang
Die lijm gaat niet uit stof. Godzijdank heb ik de katten eerst gedaan, toen het nog niet was uitgehard.
Maar de vloerbedekking op de trap en in de slaapkamer is onherstelbaar beschadigd vrees ik
Morgen komt de tegelmeneer kijken.
Maar de vloerbedekking op de trap en in de slaapkamer is onherstelbaar beschadigd vrees ik
Ik wilde zeggen, mooi masjientje, maar echt mooi is ie niet eigenlijk. Wel heeeeeeeeeeele lekkere koffie denk ik!
-
frodo quin
- 5-sterren

Gelukkig zijn de katten weer lijmvrij, maar jammer van de vloerbedekking. De verzekering komt tussen veronderstel ik?Hope schreef:Die lijm gaat niet uit stof. Godzijdank heb ik de katten eerst gedaan, toen het nog niet was uitgehard.
Maar de vloerbedekking op de trap en in de slaapkamer is onherstelbaar beschadigd vrees ik![]()
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ik wilde zeggen, mooi masjientje, maar echt mooi is ie niet eigenlijk. Wel heeeeeeeeeeele lekkere koffie denk ik!
Ze zijn geen van allen mooi. Maarja, als het maar koffie zet zonder dat mijn aanrecht blank staat.
- Angelique
- 5-sterren

Valt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.Martine-Tom schreef:1/3e pup uit gegeven
Naahhh zo een vind ik wel mooi hoor. Maar vast minder functioneel of meegaa duur. Volgens mij is de jouwese een topapparaat, heb er al meer over gelezen.
Ik gebruik nog steeds de waterkoker en mijn opschenkfilter

Angelique schreef:
Valt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.
-
Martine-Tom
Pfff wat een opoffering toch he, zo'n nestje fokkenAngelique schreef:Valt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.
- Angelique
- 5-sterren

Dat is wel een hippe ja. Maar wat je zeg, vast loeiduur.eelke schreef:Naahhh zo een vind ik wel mooi hoor. Maar vast minder functioneel of meegaa duur. Volgens mij is de jouwese een topapparaat, heb er al meer over gelezen.
Ja dat zijn alle kei hippe dingen altijdAngelique schreef:Dat is wel een hippe ja. Maar wat je zeg, vast loeiduur.