Lizzy schreef:
Oh, dat lijkt me wel lekker, met wat bloemkool. En hier is de AH XL tegenover me gewoon open Angelique
Nee, echte carbonara is het natuurlijk niet... Maar ik vind eieren door mijn pasta al zo gewaagd, ik vind het best wel carbonara
Die eieren zijn ook gewaagd, zeker omdat het vrij makkelijk mis gaat als de eieren net te gaar worden. Dan heb je spaghetti roerei
Bloemkoolsausje:
Je kookt circa 400 gram bloemkool gaar in groentebouillon. Die bloemkool blender je met zo'n 100ml (amandel)melk tot sausje. Is die te dik, doe je er nog wat kookvocht/groentebouillon bij. Uiteraard ging er ook een handje geraspte oude kaas in en zout en peper.
Dit jengel je dus op het laatst door je pasta heen, eventueel nog met een flinke hand rucola erbij.
Angelique schreef:
Bloemkoolsausje:
Je kookt circa 400 gram bloemkool gaar in groentebouillon. Die bloemkool blender je met zo'n 100ml (amandel)melk tot sausje. Is die te dik, doe je er nog wat kookvocht/groentebouillon bij. Uiteraard ging er ook een handje geraspte oude kaas in en zout en peper.
Dit jengel je dus op het laatst door je pasta heen, eventueel nog met een flinke hand rucola erbij.
Ik had laatst een vergelijkbare bloemkoolsaus gemaakt, echter had ik er nog cashewnoten doorheengeblenderd, was ook heerlijk :p
MarijeEnBoomer schreef:
En moet Lizzy dan ook opgehokt worden?
In ieder geval moet er een zeiltje over haar heen. Helaas kunnen we haar niet bij Angelique d'r kippen in het stroparadijs onderbrengen, ivm het vervoersverbod.
Anne in Duitsland schreef:
In ieder geval moet er een zeiltje over haar heen. Helaas kunnen we haar niet bij Angelique d'r kippen in het stroparadijs onderbrengen, ivm het vervoersverbod.
Misschien kan ze onder een zeiltje met een lijntje mee? Stiekem?
Hahahaha . Nee. Als het in de buurt komt van vega speck van de vega slager, dan vind ik niet lekker
Oh God, lekker, dit gerecht bevat natuurlijk een soort van rauwe eieren.... ! En vandaag ook nog eens in 1 ruimte geweest met iemand die de (vogel)griep heeft. Ik denk dat ik vanaf morgen opgehokt blijf!