ben net ff geweest... hij is een ons aangekomen!!!
maakt van zn kamer een grote zooi

eet enkel groenvoer en ik heb gezegd dat ze hem niet meer hoeven te dwangvoeren, er staat nu een bakje met geweekte brokken in zn kamertje.
hij is goed levendig, de wilgentakken die ik had meegenomen daar begon ie gelijk aan... vanmorgen heeft ie een tijdje in de hondenkennel rond gehobbeld!
ze zijn echt mega lief voor hem dat zie ik wel, hij is natuurlijk ook super makkelijk...
gesprek met da net...dat die kaak best diep is.. zn oor is minder diep wbt spoelen.... er kwam vanmorgen weer behoorlijk wat uit....vanavond kijken hoe of wat... als ik twijfel dan denk ik dat ik hem daar laat...hij is van zover gekomen en moet er niet aandenken dat ik t niet goed doet en hij weer terug bij af is..... opname is 13 euro dat valt mee maar alle handelingen komen daar nog bij.... maar goed... als ik t verziek dan zijn we nog verder van huis...
een andere optie was id iedere dag langs komen om te laten spoelen en dan rekenen ze een vervolgconsult maar dat is nog t dubbele van opname en het feit dat ik met hem of lopend of met de fiets moet gaan dat is voor mij geen drama maar geloof dat ik ko daar geen plezier mee ga doen..
zijn geloof ik inmiddels 3 weken verder... en aangezien hij daar goed word verzorgd..... weet ook niet wat ik woensdag te horen krijg wbt zimba dus dat maakt t ook allemaal er niet makkelijker op, de kids helpen wel maar moeten ook werken en leren ed. en als ik woensdag te horen krijg dat zimba geopereerd kan/moet worden dan heb ik aan hem ook mn handen vol
maar goed, ff kijken hoe t vanavond gaat