Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen fijn met Zoë naar haar losloopstukje geweest waar ze de gekke vijf minuten had en heerlijk gerend heeft. Helaas liep ze na het rennen rechtsvoor heel kreupel. Ze wil nu niet meer lopen. Ik stop er nu maar iedere 15 minuten een traumeeltabletje in. Rusten dan maar.
Gelukkig bleven die 3 van mij netjes doorlopen.
Daarna zat Gijs ineens vast in de bosjes, zat er een tak vast in zijn poot erna, en kon hij natuurlijk niet meer lopen
Het was een ingewikkeld rondje maar nu zijn we gelukkig weer gewoon terug thuis.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O iiieeeks inderdaad! Dan staat je hart even stil, als je zo'n beest op je af ziet denderen! Ik had dat laatst met de labreu van de buren, die door buuf onaangelijnd werd uitgelaten. Hij stond aan de andere kant van een grote akker en buuf dacht dat ie ons vanwege de afstand wel met rust zou laten. Nou, niet dus. Gelukkig loopt Laika altijd los, en ik weet dat hij en zij elkaar niets doen, dus ik heb mijn heren kort genomen en Laika de bliksem laten afleiden. In de wetenschap dat tegen de tijd dat de buuf bij ons was (die moest natuurlijk ook een stukkie lopen), Laika vol boxerenthousiasme naar haar toe zou rennen en de lab met haar mee zou gaan, waarna de buuf hem kon aanlijnen. En zo ging het ook, en dus eind goed, al goed. Maar een onbekende locomotief die op je af dendert, brrr. Blij dat het goed is gegaan, Eelke!eelke schreef:ieekkssss.... dacht, ik kan met die 3 wel ff een blokje verder om, ipv alleen hetzelfde stukkie. Loop ik daar, hoor ik een schreeuw achter me, zie ik een enorme grote witte american bulldog (denk ik) met grote galopsprongen op ons af komen, met zijn baasje nog aan het lijntje erachteraan. Gelukkig kreeg ze hem afgeremd
![]()
was al aan het bedenken waar ik hem het eerst schoppen zou. Kenonne.
Gelukkig bleven die 3 van mij netjes doorlopen.
Daarna zat Gijs ineens vast in de bosjes, zat er een tak vast in zijn poot erna, en kon hij natuurlijk niet meer lopen
Het was een ingewikkeld rondje maar nu zijn we gelukkig weer gewoon terug thuis.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Een bull een bullKim_S schreef: Dat dan weer net niet. Ik wil wel, de rest van de family niet
Vachtje in de categorie dalmaat, weimaraner, dobermann, stafford, etc.
Nu nog een hond vinden die in zo'n velletje zit en ook nog bij ons past![]()
Vanmiddag naar het strand met Pummeke. Ze had bananen in haar oren vandaag
En ik heb prinses P van dichtbij gezien
Hier juist meneer Oscar een keer los kunnen laten! Ik was bij mijn vriendin en op een stukje zandweg durfde ik het even aan. Heerlijk was dat, kon ie eindelijk met zijn grote vriend samen de pootjes strekken!
Later gingen we ook nog even bij haar paard kijken en daar een rondje bos wandelen. Daar bleef ie wel aan de lijn. Hij ging langs het stuk waar de varkens zitten (het is een soort kinderboerderij) he-le-maal over de zeik. Echt zo erg dat mijn armen er pijn van doen. In het bos bleef hij in de jachtmodus en erg trekken. Dat was dus iets minder ontspannen, maar ach, hij is nu wel lekker moe. Het gebeurd ook niet vaak dat we twee keer op een dag door het bos kunnen wandelen!
Vanmorgen met Pluk naar de dierenarts geweest. Ik zei dat ik dit keer de liefste had mee genomen en dat bleek ook wel. Zo uit het losse hand is haar nekje geschoren en bloed afgenomen. Ze vond het wel stom, maar deed niets, de schat!
En de dierenarts vroeg of mijn foto's naar de nieuwe vleugel van de dierenkliniek in Joure mochten verhuizen. Dat vind ik wel leuk, dus dat mocht!
Later gingen we ook nog even bij haar paard kijken en daar een rondje bos wandelen. Daar bleef ie wel aan de lijn. Hij ging langs het stuk waar de varkens zitten (het is een soort kinderboerderij) he-le-maal over de zeik. Echt zo erg dat mijn armen er pijn van doen. In het bos bleef hij in de jachtmodus en erg trekken. Dat was dus iets minder ontspannen, maar ach, hij is nu wel lekker moe. Het gebeurd ook niet vaak dat we twee keer op een dag door het bos kunnen wandelen!
Vanmorgen met Pluk naar de dierenarts geweest. Ik zei dat ik dit keer de liefste had mee genomen en dat bleek ook wel. Zo uit het losse hand is haar nekje geschoren en bloed afgenomen. Ze vond het wel stom, maar deed niets, de schat!
En de dierenarts vroeg of mijn foto's naar de nieuwe vleugel van de dierenkliniek in Joure mochten verhuizen. Dat vind ik wel leuk, dus dat mocht!
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet wel ietsKim_S schreef: Dat dan weer net niet. Ik wil wel, de rest van de family niet
Vachtje in de categorie dalmaat, weimaraner, dobermann, stafford, etc.
Nu nog een hond vinden die in zo'n velletje zit en ook nog bij ons past![]()
Heppie al een nessie danChantalKrijn schreef: Ik weet wel iets![]()
Inge en Bono schreef: Een bull een bullWelkom terug Kim
Vanmiddag naar het strand met Pummeke. Ze had bananen in haar oren vandaagdus de lange lijn er maar aangehangen
En ik heb prinses P van dichtbij gezien![]()
Alleen die bananen in de oren
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Nope, mijn kleine baby mag nog geen babies. Hopelijk eind 2016Kim_S schreef: Heppie al een nessie dan
![]()
![]()
Tegen die tijd willen we er heus wel weer een hondje bijChantalKrijn schreef: Nope, mijn kleine baby mag nog geen babies. Hopelijk eind 2016![]()
Gek, de wifi wil geen enkele pagina laden, whatsapp gaat niet, maar BP dan weer wel ???
- Inge en Bono
- 5-sterren

Uhm uhm uhhhh; plukken, gewoon plukken die bananenKim_S schreef:![]()
![]()
Dat kan ook ja
Alleen die bananen in de oren![]()
Is dit een soort van twitter
?
Hier doet t internet ook erg kut!eelke schreef: Gek, de wifi wil geen enkele pagina laden, whatsapp gaat niet, maar BP dan weer wel ???
Ow zou t dat gewoon zijn...ziggo?koekje schreef: Hier doet t internet ook erg kut!