Doe mij ook maar een bakkie. Moet nog rapporten schrijven... Gaaaaap :sleep1:-Annemarie- schreef: Joh, je was in het westen!![]()
Ga jij op dit tijdstip nog aan de koffie?*stuiter*
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

*schenkt in voor Kim* Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Joa je moet alles een keer hebben meegemaakt he!Kim_S schreef: OT: auto is weer thuis. *streept "auto slepen" van bucketlist*
Vanmorgen het laminaat afgelegd, en vanmiddag met zus en neefje naar de ikea. Hele tour hoor
Vanavond daar chinees gegeten want de slaapbank moest met iets meer spierkracht naar zolder.
Ik heb er vooral 'dingetjes' gekocht.
- Pauline
- 5-sterren

Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....

Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Ja mooi is dat zeg! En dat durf je hier zomaar even neer te zetten?Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier zondag!
Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachtenPauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hope schreef: Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachten![]()
Gisteravond naar Mika geweest. Was geweldig, wat een avond! Zit nog na te genieten! Alleen dankzij mijn gebrekkige richting aanwijzingen hebben we een nogal toeristische route naar huis genomen en werd het een beetje laat. Gelukkig had ik al aan zien komen hoe topfit ik nu ben, dus ik heb nog een dagje vrij
Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.
Wat hij met de vrachtauto?koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.
- Angelique
- 5-sterren

Dat is best knapkoekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow dat is knap!koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.
Nu is hij groot aandeelhouder van Action?koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb zo'n leuk kind. We zitten nog een beetje na te tafelen, pakt ze ineens mn hand en doet hem tegen haar buik en begint hard te lachen. Of ik even wilde kietelen