Tante en mazzel gaan waarschijnlijk verhuizen naar deventer!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mazzel update Mazzel en tante

enya13
4-sterren
4-sterren

Bericht door enya13 »

het is vooral belangrijk dat ze dagelijks die haldol neemt. je kunt ook door de huisarts een depotje haldol laten spuiten. dan is ze veel stabieler!
als de thuiszorg 2x per dag langs komt zou die de medicatie moeten verstrekken en aftekenen. anders komt er idd niks van. ik werk nl. zelf in de thuiszorg.
enya13
4-sterren
4-sterren

Bericht door enya13 »

het is vooral belangrijk dat ze dagelijks die haldol neemt. je kunt ook door de huisarts een depotje haldol laten spuiten. dan is ze veel stabieler!
als de thuiszorg 2x per dag langs komt zou die de medicatie moeten verstrekken en aftekenen. anders komt er idd niks van. ik werk nl. zelf in de thuiszorg.
enya13
4-sterren
4-sterren

Bericht door enya13 »

oeps dubbel gepost, de site is erg traag!
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

http://www.testjezelf.nu/blaas-checkr-u ... eking-test

Deze werkt praktisch en is vrij betrouwbaar.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

enya13 schreef:het is vooral belangrijk dat ze dagelijks die haldol neemt. je kunt ook door de huisarts een depotje haldol laten spuiten. dan is ze veel stabieler!

Oke,dat dacht ik al dat de Haldol dagelijks moet worden ingenomen,om een medicijnspiegel op te bouwen,neem ikk aan,waardoor de verwardheid minder wordt of stabiel blijft?
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ik heb mijn tante blij gemaakt!! Heel erg blij!! Donderdag 11 Februari haalt Peter vanuit zijn werk in Leiden mijn tante op en komt ze hier een paar dagen logeren! Zondag de 14de brengen we haar,maar ook Mazzel weer terug naar Heerlen! Thuiszorg gaf aan dat ze Mazzel heeeel erg mist,echt heimwee heeft naar hem! Ik denk en hoop dat dit voor mijn tante het beste is. We gaan het nauwlettend in de gaten houden en mocht er iets zijn dan is Mazzel binnen de korste keren weer bij ons.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Poeh heftig maar toch ook heel mooi wanneer ze weer herenigd kunnen worden en thuiszorg daadwerkelijk een oogje in het zeil zal houden :-*
Hoop enorm dat het voorspoedig zal gaan. Zou je tante als ze er is vast de verzorging van mazzel laten doen ;-)
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

dinky89 schreef:Poeh heftig maar toch ook heel mooi wanneer ze weer herenigd kunnen worden en thuiszorg daadwerkelijk een oogje in het zeil zal houden :-*
Hoop enorm dat het voorspoedig zal gaan. Zou je tante als ze er is vast de verzorging van mazzel laten doen ;-)
Ja dat was ik idd van plan! Ik haal het uit de diepvries,maar zij mag de rest doen! Ze zei ook ' ik slaap dan op Mazzel zijn kamer!! Echt zo was zo blij en goed aanspreekbaar! Ze telt de dagen vanaf nu af!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Oja hebben jullie het idee dat ik Mazzel op offer om mijn tante te pleasen? Ik denk nl van niet!!
sella

Bericht door sella »

Dat denk ik niet, al speelt de bezorgdheid om haar natuurlijk wel mee.
De dagen dat ze bij jullie is en hoe mazzel doet, dat is voor jullie denk ik het ijk moment om te zien of je beslissing goed is.
Lil

Bericht door Lil »

Radja schreef:Oja hebben jullie het idee dat ik Mazzel op offer om mijn tante te pleasen? Ik denk nl van niet!!
Nee vind ik helemaal niet. Je tante heeft recht op haar kameraadje. Zij horen bij elkaar. Natuurlijk moet er goed voor Mazzel gezorgd worden, maar dat zou ik eerder nog regelen dat een prof toezicht houdt dan dat ik zou zeggen breng hem nooit meer terug. Dat voelt helemaal niet goed om hem weg te houden.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Radja schreef:Oja hebben jullie het idee dat ik Mazzel op offer om mijn tante te pleasen? Ik denk nl van niet!!
Nee, dat idee heb ik niet ;-)
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

sella schreef:Dat denk ik niet, al speelt de bezorgdheid om haar natuurlijk wel mee.
De dagen dat ze bij jullie is en hoe mazzel doet, dat is voor jullie denk ik het ijk moment om te zien of je beslissing goed is.

Dankje :-* ,ik heb echt een bevestiging nodig! Ik dacht ff krom gezegd, ik maak mijn tante(zo moeilijk om haar naam niet op te schrijven) blij en waarschijnlijk ook een 'beter' omdat ze weer een doel in haar leven krijgt,maar ik moet Mazzel eerder dan gepland mee terug geven,dus vandaar'offer'ik Mazzel op'.. :-\
Hij krijgt echt 1000000% liefde,want echt hij is haar allesie! Maar als zij wegkwijnt,waardoor zij in een depressie geraakt,dan moet hij echt terug!

Ik ga haar dan leren en voor haar opschrijven hoe te doen met eten! Ga haar morgen vragen of zij 100% eens is met kvv,maar haal ook graanvrije brokken,zodat er ook iets in huis is,wat makkelijker is!

Kan mijn tante ook bijvb 1 dag vlees en de volgende dag die brokken geven?

Enya 13, kan ik thuiszorg vragen om ook om op Mazzel te letten? Leg haar/hen uit wat wij hebben gedaan met Mazzel en dat hij qua DA bezoeken behoorlijk was verwaarloosd!

Dinky,dank je :-*
Lil

Bericht door Lil »

Ja hoor vlees en brokken kun je afwisselen als vlees gemalen (KVV) is. Dat gebeurd veel.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Lil schreef:Nee vind ik helemaal niet. Je tante heeft recht op haar kameraadje. Zij horen bij elkaar. Natuurlijk moet er goed voor Mazzel gezorgd worden, maar dat zou ik eerder nog regelen dat een prof toezicht houdt dan dat ik zou zeggen breng hem nooit meer terug. Dat voelt helemaal niet goed om hem weg te houden.

Dank je Lil :-* ,vind je het goed dat ik tuigje en maandje toch nog ff houd? Voor het geval dat.......!

Plaats reactie