Het grote waarom topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote waarom topic

BusKay

Bericht door BusKay »

eelke schreef:Waarom is mijn uitslaapfunctie stuk? :o
Ik zou teruggaan... zit ie nog in de garantie??

Hier al jaren kapot en niet meer reparabel dus.... tja

Liz... als het hondenluikje er zit dan er niet voor gaan liggen hè... en één pakken die stevig is want 4 gespikkelde wervelwinden.. :-\ :-\
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nope geen garantie meer. Wel lekker veel tijd over zo.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Waarom hebben wij nieuwe buren die vrienden hebben met een kneiter van een echte Pitbull?
Nicky en Pip
2-sterren
2-sterren

Bericht door Nicky en Pip »

Waarom gaat de cv ketel kapot 2 weken voordat we gaan verhuizen >:( ?
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Waarom gaat schone, gewassen kleding na verloop van tijd stinken als het netjes in de kast ligt!?

Ik sta open voor oplossingen. :P
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Border Bandit schreef:Waarom gaat schone, gewassen kleding na verloop van tijd stinken als het netjes in de kast ligt!?

Ik sta open voor oplossingen. :P
Ja, herkenbaar.

Ander wasmiddel gebruiken kan helpen, of de wasmachine goed reinigen. Zoek hier even op een wasmachine topic, genoeg informatie. ;D
Of een nieuwe wasmachine, dat probeer ik nu. :D Maar dat is alleen omdat de oude wasmachine het heeft begeven. Als je wasluis hebt dan is dat wel in een keer weg.

Maar hoe dan ook, geen idee. Er zit waarschijnlijk een bacterie in die lastig uit te roeien is. :-\

Ik heb het voornamelijk met oude(re) katoenen kleding. Dus die krijgen na meerdere pogingen tot schoonwassen een enkeltje kledingverzamelbak.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Ja, een nieuwe wasmachine, haha! :D

Bedankt voor de tip! Ik heb meteen gegoogled en waarschijnlijk is het wasluis of zoiets. Morgen een lege machine draaien op 95 graden, kijken of dat helpt. Ik was ook nooit hoger dan 40 graden, dus er kan best iets zijn gaan groeien of zo. Jakkes.

Haha, ik heb wel alle kleine beestjes tegelijk: de mijten moeten weg voor Bandit en nu wasluis in de machine...
Ik ben wel blij dat het niet meer zo warm is als ik morgen zo'n warme 'was' ga draaien.
Als het niet werkt moet ik het met schoonmaakazijn proberen en anders nog meer dingen doen. Dus er moet een oplossing te vinden zijn!!

En anders komen we toch uit op die nieuwe machine. :D

Ps. ik heb diverse soorten wasmiddel gebruikt, poeder en vloeibaar, net wat er in de aanbieding is als de verpakking leeg is. :P
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Waarom moeten mensen met mooi weer per se in de duinen kakken terwijl je bij een strandtent voor een kwartje naar een echte wc kan?
(en alles laten liggen he?? Moeten wij als hondenbezitters eens doen.. )
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Border Bandit schreef:Ja, een nieuwe wasmachine, haha! :D

Bedankt voor de tip! Ik heb meteen gegoogled en waarschijnlijk is het wasluis of zoiets. Morgen een lege machine draaien op 95 graden, kijken of dat helpt. Ik was ook nooit hoger dan 40 graden, dus er kan best iets zijn gaan groeien of zo. Jakkes.

Haha, ik heb wel alle kleine beestjes tegelijk: de mijten moeten weg voor Bandit en nu wasluis in de machine...
Ik ben wel blij dat het niet meer zo warm is als ik morgen zo'n warme 'was' ga draaien.
Als het niet werkt moet ik het met schoonmaakazijn proberen en anders nog meer dingen doen. Dus er moet een oplossing te vinden zijn!!

En anders komen we toch uit op die nieuwe machine. :D

Ps. ik heb diverse soorten wasmiddel gebruikt, poeder en vloeibaar, net wat er in de aanbieding is als de verpakking leeg is. :P
Ik draai mijn machine ongeveer 1x in de 2 maanden met een lege trommel op 95 graden. Soda in de voorwas, waspoeder in de hoofdwas, schoonmaakazijn in het wasverzachterbakje. Het werkt!!! En soms als mijn handdoeken stinken doe ik hetzelfde met mijn handdoeken.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Kijk, jij pakt het groot aan. ;)
Tof dat het werkt!

Mijn nieuwe waaromvraag waar ik al lang mee loop:

Waarom schijnt de zon áltijd vel als ik een migraine-aanval heb!?!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Border Bandit schreef:Kijk, jij pakt het groot aan. ;)
Tof dat het werkt!

Mijn nieuwe waaromvraag waar ik al lang mee loop:

Waarom schijnt de zon áltijd vel als ik een migraine-aanval heb!?!
Zou die niet omkeerbaar zijn? In de zin van, zou de zon niet de trigger van de aanval kunnen zijn?
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Dat is goed gedacht!
Dat had inderdaad ook gekund. Helaas niet.

's middags krijg ik vaak hoofdpijn (ook als het bewolkt is), 's nachts evolueert die tot migraine en de daaropvolgende dag, op het hoogtepunt van de aanval, schijnt praktisch áltijd de zon volop. :(
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Lizzy schreef:Waarom hebben wij nieuwe buren die vrienden hebben met een kneiter van een echte Pitbull?

Ik voel met je mee.
Waarom heeft mijn buurman in het volgende blok toen zijn bange dochtertje van 3 jaar toen ze om een hondje ging zeuren een staff gekocht? Van Marktplaats, nauwelijks 6 weken oud :-\ :-\ ........ Hondje is nu een grote pup van een maand of 7, springt mij in mijn rug, springt op mijn kleine hondje van haast 14. En waarom ben ik dan een zeikwijf omdat ik vraag of hij het beest aan de lijn wil houden?
Martine-Tom

Border Bandit schreef:Dat is goed gedacht!
Dat had inderdaad ook gekund. Helaas niet.

's middags krijg ik vaak hoofdpijn (ook als het bewolkt is), 's nachts evolueert die tot migraine en de daaropvolgende dag, op het hoogtepunt van de aanval, schijnt praktisch áltijd de zon volop. :(
Lijkt toch of er een link in zit...mss veranderd de luchtdruk ook als het zonnig is ofzo?
Een vriendin van me heeft altijd migraine als het gaat sneeuwen bijvoorbeeld...

Maar klote is het wel, lijkt me verschrikkelijk om migraine te hebben!
Martine-Tom

Tanna schreef:Ik voel met je mee.
Waarom heeft mijn buurman in het volgende blok toen zijn bange dochtertje van 3 jaar toen ze om een hondje ging zeuren een staff gekocht? Van Marktplaats, nauwelijks 6 weken oud :-\ :-\ ........ Hondje is nu een grote pup van een maand of 7, springt mij in mijn rug, springt op mijn kleine hondje van haast 14. En waarom ben ik dan een zeikwijf omdat ik vraag of hij het beest aan de lijn wil houden?
Pffff leuk zoiets :-\

Plaats reactie