Ff voorstellen; Cato
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ff voorstellen; Cato
Gaat lekker daar 
Goed zo 
Gaat wel lekker zo, hè?
Siepie heeft vanaf het begin al vreselijk veel geduld met de kleuter
Alleen als het echt te wild gaat dan mauwt ze (niet eens blazen) en uiteindelijk dat een blaas. De kleuter mag echt vanalles dat ik niet okee zou vinden.
Maar samen op schoot is nog een brug te ver. Gister wel een op schoot en ander bij mijn benen op de stoel.
Alleen als het echt te wild gaat dan mauwt ze (niet eens blazen) en uiteindelijk dat een blaas. De kleuter mag echt vanalles dat ik niet okee zou vinden.
Maar samen op schoot is nog een brug te ver. Gister wel een op schoot en ander bij mijn benen op de stoel.
Het wordt steeds leuker met die twee!
[emoji76]Tanna schreef:Het wordt steeds leuker met die twee!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Op foto 1 is te zien hoe Cato een poging doet Siepie te wurgen. Siepie mauwt dan wat maar gaat door met krabben aan te paal
Pas als ze het echt zat is, en dat duurt wel ff, hakt ze op Cato in of blaast een keer.
Op foto 2 is te zien dat de kickaroo die PoP me aanraadde voor cato, ook gebruikt wordt door siepie om op te kwijlen.
Foto 3 is op moment. Ik wil perse tegen je voet aan liggen en waarom liggen ze zo onhandig op een klein stukje stoel.
Cato is wel de koningin van het spinnen. Als ze doorheeft dat je naar dr kijkt begint ze al. Als ze siepie ziet begint ze al, en gaat uren door.
Pas als ze het echt zat is, en dat duurt wel ff, hakt ze op Cato in of blaast een keer.
Op foto 2 is te zien dat de kickaroo die PoP me aanraadde voor cato, ook gebruikt wordt door siepie om op te kwijlen.
Foto 3 is op moment. Ik wil perse tegen je voet aan liggen en waarom liggen ze zo onhandig op een klein stukje stoel.
Cato is wel de koningin van het spinnen. Als ze doorheeft dat je naar dr kijkt begint ze al. Als ze siepie ziet begint ze al, en gaat uren door.
Echt genieten hè, als het zo goed gaat 
De liefde, de liefde
Hier was het wel weer klaar.
Ach, het was wel een hele halve minuut leuk
Maar het was de eerste keer dat siepie langere tijd op schoot gelegen heeft en Cato op de stoel naast me zonder dat Cato kwam neuzen waardoor siepie vertrok.
Progressie!!
Hier was het wel weer klaar.
Ach, het was wel een hele halve minuut leuk
Maar het was de eerste keer dat siepie langere tijd op schoot gelegen heeft en Cato op de stoel naast me zonder dat Cato kwam neuzen waardoor siepie vertrok.
Progressie!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Genieten Sam van je poezels
- pearlsofpassion
- Moderator
Wauw, wat leuk.
En OMG wat wordt Cato toch zo'n mooie poes!
En OMG wat wordt Cato toch zo'n mooie poes!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker hoor.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ja!! Cato wordt echt heel mooi.
(en hopelijk minder stout.
)
(en hopelijk minder stout.
- pearlsofpassion
- Moderator
Binnen een jaar of 3 wordt het misschien wat minder.
Hahahahaha, ik mag hopen dat mijn gordijnen niet nog 3jr omhoog moeten hangen
(en als wel, ach.. dan is dat zo en rijst de vraag of ik eerder accepteer dat mijn gordijnen de klos zijn of ze zo hoog blijven hangen)
(en als wel, ach.. dan is dat zo en rijst de vraag of ik eerder accepteer dat mijn gordijnen de klos zijn of ze zo hoog blijven hangen)