Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
Re: Biscuit is gewond.............
Goed te horen dat je kleine smurf het weer veel beter doet!
Ik weet ervaring dat het erg moeilijk is haar later weer meer vrijheid te geven, sterkte straks 't komt vast helemaal goed.
Knuff aan je meisje.
Ik weet ervaring dat het erg moeilijk is haar later weer meer vrijheid te geven, sterkte straks 't komt vast helemaal goed.
Knuff aan je meisje.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat het zo goed gaat!!!!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Goedzo Biskwietje!
ENne ... wanneer komen die foto's nou *ongeduldigmetvingersoptafeltrommel* *ophorlogekijk*
ENne ... wanneer komen die foto's nou *ongeduldigmetvingersoptafeltrommel* *ophorlogekijk*
Fijn dat het weer goed gaat de kleine smurf 
Wat heerlijk dat ze weer zo goed is hersteld!
- HannekeKjell
- 5-sterren

Wat fijn dat ze weer zo goed opgeknapt is 
-
Decibels
OK...ik wacht rustig af. Misschien staat je hoofd er nog niet naar...Lizzy schreef: Gaan we doen! Ik zal je peebee'en!
Met de kleine meid gaat het hartstikke goed. Ze loopt als een tierelier. Sinds eind vorige week gaat ze weer mee naar het bos, maar aangelijnd aan een flex. Allemachtig, wat is dit een sterk hondje! Ze wil als een raket. Maar ze mag dus niet. We zullen de komende dagen gaan kijken waar we haar los gaan laten. Voor het eerst weer. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig over.
In de tussentijd heeft het kleine smurfje ook een jonge-honden-tumor gekregen, oftewel een histiocytoom. We hebben er zekerheidshalve toch even een biopt van laten nemen door Frank en een paar dagen later bevestigde het lab dat het inderdaad om een histiocytoom gaat. Ze heeft er geen last van, ze gaan vanzelf weer weg die dingen, dus we laten het zitten.
Verder is het echt een scheet van een hondje. We voelen ons echt gezegend. Ik zal weer gauw eens foto's in de bar plaatsen!