Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Huizen kopen/verkopen?
Het is wel kleurrijk.[emoji23]
En ietswat pijnlijk voor de ogen. [emoji23][emoji23]
En ietswat pijnlijk voor de ogen. [emoji23][emoji23]
Ze hadden zeker geen roze keukenkastjes
Zo'n huis zou ik ook in de verkoop doen
Je zal maar de hele dag in die kleuren moeten zitten 
Zo'n huis zou ik ook in de verkoop doen
Wint het bijna van die roze villa die jaren geleden in België in onze straat te koop stond
Wel heel consequent doorgevoerd he, geen half werk
Leuk toch, zo'n mega Barbie- poppenhuis
Zouden ze ook een roze auto hebben?
En een koopje ook, ik zeg: doen.
En een koopje ook, ik zeg: doen.
Vreselijk
Ik had vroeger buren , die hadden ook alles roze
Ik vind de buitenkant ook wel leuk. Lekkere middelvinger naar de buren 
koekje schreef:Ik vind de buitenkant ook wel leuk. Lekkere middelvinger naar de buren
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Dit geweldige huis even onder de aandacht brengen. Staat in Leunen bij Venray.
Hoe meer mensen we bereiken hoe beter het is!
https://www.funda.nl/koop/leunen/huis-4 ... rieweg-88/
Hoe meer mensen we bereiken hoe beter het is!
https://www.funda.nl/koop/leunen/huis-4 ... rieweg-88/
Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Ohh wat fijn!!
Gefeliciteerd! En veel succes met het vinden van een nieuw stekje!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!! Ik wilde je net deze week eigenlijk eppen hoe het gaat en met de verkoop!Daantje schreef:Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis![]()
Wanneer moeten jullie weg?
Bij ons gaat het nu best rapconstance.blokzijl schreef:Gefeliciteerd!!! Ik wilde je net deze week eigenlijk eppen hoe het gaat en met de verkoop!
Wanneer moeten jullie weg?
In het nieuwe huis krijgen wij er een katje bij die daar al woont en niet meekan met de huidige bewoners ,maar of we daar zo blij mee zijn.
Doranto schreef:Ohh wat fijn!!
Bedankt
Het 'bezig zijn met een ander huis' is dus al in een vergevorderd stadium zo te lezen
Tjonge, dat gaat inderdaad allemaal snel ineens. Wat meer rust om ons heen blijft ons nog steeds trekken. Het is gewoon heel moeilijk om de knoop door te hakken. Maar zolang de voors en tegens elkaar nog zo in evenwicht houden, stellen we het nog maar even uit. 
Doranto schreef:Het 'bezig zijn met een ander huis' is dus al in een vergevorderd stadium zo te lezenTjonge, dat gaat inderdaad allemaal snel ineens. Wat meer rust om ons heen blijft ons nog steeds trekken. Het is gewoon heel moeilijk om de knoop door te hakken. Maar zolang de voors en tegens elkaar nog zo in evenwicht houden, stellen we het nog maar even uit.
Ja,klopt ,het is al vergevorderd
Het gaat vast bij jullie net als bij ons .Het kabbelt wat voort en in 1 x weet je wat je wilt gaan doen en kan het snel gaan.