Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
zelfs op de motor was het vanmiddag (te) warm...
Gelukkig was het hier in huis relatief koel toen ik thuis kwam. Ik heb Wodka via de cam 2x kunnen betrappen op opstaan en een ander plekje zoeken, de rest van de dag heeft ze gewoon lekker liggen 
Op m'n werk werd het tegen 15u toch wel warm, en daarmee het einde van de werkweek loom, sloom en lang. Gelukkig weekend en hopen op mooi weer morgen bij vissertjesvlaggetjesdag.
Op m'n werk werd het tegen 15u toch wel warm, en daarmee het einde van de werkweek loom, sloom en lang. Gelukkig weekend en hopen op mooi weer morgen bij vissertjesvlaggetjesdag.
Morgen begint de dweildag in ons dorp. Hopelijk geen voorbode voor heel veel regen.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

De dweildag is voor zover ik weet zondag pas.hoor. Dus we hebben nog ff. [emoji6]monster schreef: Morgen begint de dweildag in ons dorp. Hopelijk geen voorbode voor heel veel regen.
Het trekt hier nu wel dicht, volgens mij alleen een buitje voor het stof.[emoji299]
Nou, die paar druppels regen die hier gevallen zijn gaan er niet voor zorgen dat het gras weer groen wordt vrees ik.
Regen! Ik wil reegeeeeeen!
Regen! Ik wil reegeeeeeen!
Hier nog altijd volop zon :-)
Hier begint het nu langzamerhand donker te worden.
Hier is het ook donker.keetje schreef: Hier begint het nu langzamerhand donker te worden.
Nope, geen regen.
Ik had gisteravond de tuindeuren opengezet om wat koele lucht binnen te krijgen, maar het is eigenlijk de hele avond buiten nog warmer geweest dan binnen. Met deze overbodige actie heb ik geen frisse lucht, maar wel een mega spin binnen gekregen.
(en weer buiten gezet, Karma-punten!) 8)
Nu staat alles tegen elkaar open, maar volgens mij wordt het er niet koeler van binnen.
Nu staat alles tegen elkaar open, maar volgens mij wordt het er niet koeler van binnen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier regent het heerlijk.
Gister moest ik mijn man ophalen in dusseldorf.
De honden had ik in de grot gelaten, was nog mooi stralend zonnetje.
Terugweg zag er anders uit.....mega onweer, en ojeee, Maci is er doodsbang voor. Enne was hing nog buiten en kussens lagen op de stoelen
Gelukkig heeft Maci het prima overleefd, knap van hem, niks gesloopt, wel met zijn kop in de plee gehangen
was bewijs voor
Maar hij was niet supergestresst, denk dat grot ook goed is voor zijn onweerangst. Dus wel blij dat ie niet door lint is gegaan.
En nu al de hele ochtend regen, maar beter als vanavond want dan moeten we BBQen
De honden had ik in de grot gelaten, was nog mooi stralend zonnetje.
Terugweg zag er anders uit.....mega onweer, en ojeee, Maci is er doodsbang voor. Enne was hing nog buiten en kussens lagen op de stoelen
Gelukkig heeft Maci het prima overleefd, knap van hem, niks gesloopt, wel met zijn kop in de plee gehangen
En nu al de hele ochtend regen, maar beter als vanavond want dan moeten we BBQen
Hier al een uur regen
Vind het wel lekker zo. Ben ook meteen van mijn neuskriebels af!