Spikkelneus schreef:Ja, hij eet hem ook op. De foto van 2 seconden later is deze: al helemaal verdwenen. Soms zijn ze blijkbaar vies, dan eet hij ze half of laat ze liggen.
O, en ik ben niet Angelique, maar Gerda, maar dat geeft niks. Die quotes zijn soms ook verwarrend
Oh, sorry, heb ik niet goed opgelet!
Zo, binnen 2 seconden al op!?!? Dan ben je met je vorige foto wel supersnel geweest!
Macrofotografie is verslavend Zo weinig nodig om de meest mooie foto's te creëren. Ik heb vaak aan een vierkante meter natuur genoeg om uren op door te brengen
Mooie foto is het geworden! De achtergrond lekker rustig en dan zo kleurrijk op de voorgrond en een mooi scherp hoofdonderwerp. Goed gelukt!
Harry heeft gister zijn broertje Elmo gezien, dachten wij dat Harry leuk aan de maat was met zijn 25 kilo met 5 maand, broerlief is nog iets groter en is al 30 kilo!
Na vaak tot diep in de nacht opzitten wegens een heel wakker peutertje, proberen we het vandaag weer eens zonder middagdut (hopelijk wordt ze deze niet weet halverwege de nacht uitgerust wakker).
En dan krijg je dus na het avondeten tijdens het opruimen vd keuken zoiets: