Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.
Verder was het tijd voor een nieuwe kniebrace en polssplint, dus ook hier zijn de maten weer voor opgemeten.
Die eigen bijdrage is wel vol voor dit jaar zo. [emoji57]
Verder was het tijd voor een nieuwe kniebrace en polssplint, dus ook hier zijn de maten weer voor opgemeten.
Ik gok zomaar dat je nu mooi gekleurde voeten hebtKaio schreef:Ok , mooi weer dus blote voeten, newfies dus geen wandeling mogelijk. Dus clickeren op blote voeten met 2 newfies....de rest mogen jullie invullen![]()
![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Charlie Angel schreef:Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.
Vanaf de 60e minuut japan - België gekeken. België stond toen 2-0 achter. Komen terug tot 2-2, denk je verlenging. Schieten de Belgen in de slotseconden de 3 - 2 binnen waarna de scheidsrechter fluit voor het einde 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pffff ik had het niet meer. Zo spannend!dinky89 schreef:Vanaf de 60e minuut japan - België gekeken. België stond toen 2-0 achter. Komen terug tot 2-2, denk je verlenging. Schieten de Belgen in de slotseconden de 3 - 2 binnen waarna de scheidsrechter fluit voor het einde
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Angelique
- 5-sterren

Charlie Angel schreef:Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.
Zeker niet met van die hippe strikjes
- Charlie Angel
- Moderator
Haha nope. Vroeg of ze hem in hippe kleuren hadden. Ja zegt hij, huidskleur en zwart. [emoji23]Angelique schreef:
Zeker niet met van die hippe strikjes [emoji14]
Zo, weer boven water na een weekend weg met vrienden en kinderen, wat hebben jullie geschreven zeg!
- Angelique
- 5-sterren

Charlie Angel schreef:Haha nope. Vroeg of ze hem in hippe kleuren hadden. Ja zegt hij, huidskleur en zwart. [emoji23]
Dus jj hebt een hippe zwarte genomen
Dan maar wel hopen dat je er flink profijt van gaat hebben.
- Charlie Angel
- Moderator
Goed gegokt. [emoji3]Angelique schreef:
Dus jj hebt een hippe zwarte genomen![]()
Dan maar wel hopen dat je er flink profijt van gaat hebben.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hoe gaat het nu? Is Fozzy weer helemaal goed te pas?Kaio schreef:inderdaad
Overigens gaat het met Fozzy weer veel beter. Maar jeetje wat was ik ( trouwens ml ook) vrijdag toch bang.
Zijn elleboog bleek niks te zijn, die had ie wrslijk gewoon helemaal verkrampt van de pijn..
Nu langzaam zijn eten weer opvoeren. Hij is erg mager, zonder die vacht zou de dierenbescherming op de stoep staan vrees ik. Hij heeft een taille waar ik heel jaloers op ben
Leuk nieuw onderschrift!
Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Euh gokje; ik denk dat dit effect gelijk is aan blote voeten/slippers en een Harry...Kaio schreef:Ok , mooi weer dus blote voeten, newfies dus geen wandeling mogelijk. Dus clickeren op blote voeten met 2 newfies....de rest mogen jullie invullen![]()
![]()
Dus mooi blauw is niet lelijk?
Dat doet wel pijn overigens!
- Charlie Angel
- Moderator
Ahhh wat leuk, hoop dat ze een super avond heeft!!Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa
Zo die wordt muzikaal goed opgevoed :-)Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa
Gaaf om dat als 1e concert mee te maken!