Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Border Bandit schreef:Wat een fijne berichten allemaal! :)

Daarbij valt mijn geluksmomentje een beetje in het niet, maar ik was er toch wel heel erg blij mee:

Ik heb een hele fijne droom gehad over mijn eerste hond (6 jaar geleden overleden). Hij was er weer en we hadden het zó fijn samen. :-*
Dat is mooi he ? Als de meest scherpe randjes er vanaf zijn komen de mooie herinneringen en/of dromen :-* :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

hannabelgje schreef:Foto?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Helaas houdt mams ze nu verstopt
1495389691532-683696339.jpg
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Eigenlijk een geluksmomentje van gisteravond; gewoon gezellig met de vriendengroep bij elkaar bij een thuis, lekker in de tuin met het vuur aan. Lekker babbelen, over onzin, over HR honden, en serieuze zaken. Bijna allemaal (op mijn man na en nog een van de heren) zijn we allemaal redelijk jong een ouder verloren. Hoe fijn is het om met je vrienden te kunnen bespreken waar je soms tegenaan loopt. Of hoeveel moeilijker het wordt nu we zelf ouder worden, je 'overleeft' je ouder qua leeftijd.
Misschien een raar geluksmomentje maar wij zijn allemaal weer dankbaar voor onze vriendengroep en hoe fijn het is om dit soort dingen te delen.
En besloten dat we vaker foto's moeten maken, zo hebben we nog steeds niet een volledige foto van de groep!
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

smulpaap schreef:Dat is mooi he ? Als de meest scherpe randjes er vanaf zijn komen de mooie herinneringen en/of dromen :-* :-*
Dank je wel voor je lieve reactie. :) :-*

constance.blokzijl schreef:Eigenlijk een geluksmomentje van gisteravond; gewoon gezellig met de vriendengroep bij elkaar bij een thuis, lekker in de tuin met het vuur aan. Lekker babbelen, over onzin, over HR honden, en serieuze zaken. Bijna allemaal (op mijn man na en nog een van de heren) zijn we allemaal redelijk jong een ouder verloren. Hoe fijn is het om met je vrienden te kunnen bespreken waar je soms tegenaan loopt. Of hoeveel moeilijker het wordt nu we zelf ouder worden, je 'overleeft' je ouder qua leeftijd.
Misschien een raar geluksmomentje maar wij zijn allemaal weer dankbaar voor onze vriendengroep en hoe fijn het is om dit soort dingen te delen.
En besloten dat we vaker foto's moeten maken, zo hebben we nog steeds niet een volledige foto van de groep!
Mooi en fijn is dat he! :-*
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Border Bandit schreef:

Mooi en fijn is dat he! :-*
Ja! We hebben (uiteraard [emoji51]) ook een groepsapp en we hebben het dus ook allemaal als super gezellig ervaren.
Was zo'n avond waar je dan ook gewoon lang van na geniet
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

De eerste bloemen van mijn passiebloem zijn open. Hij zit echt stikvol knoppen. Vorig jaar was hij doodgevroren, nieuwe geplant en die doet het zoooooo goed.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Haku heeft een nieuwe hobby, bubbels vangen :biggrin2:

Ik had bellen blaas gekocht om elza mee te vermaken en ik heb gewoon 2 voor de prijs van 1, haku gaat helemaal uit zijn dak en elza ligt in een deuk om haku en de bellen ;D

Mijn "gevaarlijke jachthond" heeft nu dus wel geteld 5 "prooien", knuffels, balletje, lichtjes, vliegen en nu dus ook bellen

Ja ja het word nog wel wat met hem :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Een mooi benchkussen gevonden voor in de reismand. En bij het afrekenen bleek ie ruim 12 euro goedkoper te zijn dan er op het prijskaartje stond.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Een ree die wegsprong voor de neus van kleine beer die samen met haar golden vriend op mijn hier direct omkeerde en terugkwamen. Halve worst erin gedaan. Misschien was het leukste wel de blik van foppe waarom krijgen we zoveel worst? Hij ruikt wild 100 procent maar hij heeft nimmer een poging gedaan iets na te jagen. Overigens als kleine beer niet was teruggekomen was ree wel veilig geweest ze had een lange lijn om want ik liep in wildrijk gebied en het is een dingetje. Maar conclusie is al onze training werkt. Ze was niet hieper heeft niet gejoeld ze was direct weer relaxed.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Mijn geluksmomentje was een moord...
Er zat steeds een hoornaar bij de ingang van onze 'pizzahut' en het leek er sterk op dat hij daar een nest aan het maken was. Vanmorgen lukt het om haar (koningin) dood te slaan. Hopelijk nu geen nest in de tuin!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

kira schreef:Een ree die wegsprong voor de neus van kleine beer die samen met haar golden vriend op mijn hier direct omkeerde en terugkwamen. Halve worst erin gedaan. Misschien was het leukste wel de blik van foppe waarom krijgen we zoveel worst? Hij ruikt wild 100 procent maar hij heeft nimmer een poging gedaan iets na te jagen. Overigens als kleine beer niet was teruggekomen was ree wel veilig geweest ze had een lange lijn om want ik liep in wildrijk gebied en het is een dingetje. Maar conclusie is al onze training werkt. Ze was niet hieper heeft niet gejoeld ze was direct weer relaxed.
;D ik heb beeld.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mailtje van mijn ouders dat ze goed verwend zijn op hun trouwdag zoals gepland door mij en mijn zusje :D toch altijd spannend of hotel het uitvoert zoals gevraagd wanneer je er zelf niet bij bent :cool:
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Ik was op bezoek bij iemand met een bubbelbad in de tuin. :)

Och, wat naar toch als het 30 graden is..... :P
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Nog een! :)

Ik zit een schaaltje blauwe bessen te eten.
Oh, zie zijn zóóóó lekkerrrrrrr. :-*
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

TOMMMEKE !!!

Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D ;D

En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !

Plaats reactie