Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Ja dat was spannend. Niks van gevolgd, alleen het laatste kwartier 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja was spannend! Zo gaaf!!Siberienne schreef:TOMMMEKE !!!
Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !
Whahaha ja, het was te merken hier in huis. Vl begon een uur voordat Tom van start ging al te ijsberen door huis terwijl ik mij probeerde te richten op presentatieSiberienne schreef:TOMMMEKE !!!
Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !
Echt super dat hij het heeft geflikt ondanks zijn poeppauze en het niet opletten door keuvelen achterin het peloton
Ik heb met Nelson geknuffeld
en Linde bewonderd
Was een hele gezellige ochtend, dank je Hope
Was een hele gezellige ochtend, dank je Hope
Met de voeten in een emmer steenkoud water

Ik ben weer online! Na bijna 24 uur geen tv en internet
gelukkig hadden we nog twee opgenomen films die we konden kijken gisteren, want het was ook weer te warm om andere dingen te doen.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Xindy is al weer aardig goed bij na de narcose van vanochtend. Ze was ook weer zoooo lief, ondanks die nare prik in haar rug.
Tanden zijn weer keurig.
Ik ben zo dol op mijn lieverd

Tanden zijn weer keurig.
Ik ben zo dol op mijn lieverd
De kooi van Coco afgelopen week uit de schuur gehaald en meneertje vindt het heerlijk om buiten met ons te zijn
in zijn kooi!
Eigenlijk is het geluksmoment van afgelopen week, elke dag uren buiten gezeten onde het zonnescherm en vandaag ook weer een uurtje!
Eigenlijk is het geluksmoment van afgelopen week, elke dag uren buiten gezeten onde het zonnescherm en vandaag ook weer een uurtje!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vanmorgen 2,5 uur gewandeld met de mannen. De eerste 2 uur daarvan niemand tegen gekomen. Wat een rust!
De heren hebben zich uitermate goed vermaakt.
Op een groot weiland mochten ze heel even samen los rauzen van mij. En twee huskies die van je af rennen, 180 graden terug zien draaien als je "kom" roept is altijd weer een geluksmoment in het kwadraat.
Spot verbaasde mij door zelfs vrijwillig even te zwemmen. Dat zelfvoldane snoetje van een meneer die eerder steeds in paniek raakte als de pootjes de grond niet meer raakten was erg grappig.
Daarna een ijskoffie in het zonnetje in de tuin. Wat is een vrije dag in de week toch heerlijk!
De heren zijn nu grondig uit, dus ik kan even wat andere dingen gaan doen.
De heren hebben zich uitermate goed vermaakt.
Op een groot weiland mochten ze heel even samen los rauzen van mij. En twee huskies die van je af rennen, 180 graden terug zien draaien als je "kom" roept is altijd weer een geluksmoment in het kwadraat.
Spot verbaasde mij door zelfs vrijwillig even te zwemmen. Dat zelfvoldane snoetje van een meneer die eerder steeds in paniek raakte als de pootjes de grond niet meer raakten was erg grappig.
Daarna een ijskoffie in het zonnetje in de tuin. Wat is een vrije dag in de week toch heerlijk!
De heren zijn nu grondig uit, dus ik kan even wat andere dingen gaan doen.
Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed
Nu zelf nog goed overtuigd raken dat ik het goed kan
Ah wat fijn voor je zeg . Zulke positieve reactiesdinky89 schreef:Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed![]()
dinky89 schreef:Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed![]()
Een heel interessant telefoongesprek gevoerd vanmorgen. Eens kijken wat dat voor vervolg gaat hebben 
Straks voor het eerst sinds dik 2 jaar weer eens naar de kapper 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Leuk!dinky89 schreef:Straks voor het eerst sinds dik 2 jaar weer eens naar de kapper
En, hoe is het geworden?