En hoe lang moeten ze er dan in voor een zachte dooier? Ik kook eitjes ook altijd zacht/halfzacht namelijk.Lizzy schreef: Nou, ik doe het makkelijk, ik zet een klein wokje of steelpannetje met een flinke laag olie op het vuur. Dat warm ik op en daar gooi ik de eitjes in. En dan wel nog een mooie zachte dooier houden, dat is het lekkerst!
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
-
BusKay
Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Hmmm nou je kunt er van uit gaan dat ze na een half uur aardig stuiterenMini's 3-tal schreef: En hoe lang moeten ze er dan in voor een zachte dooier? Ik kook eitjes ook altijd zacht/halfzacht namelijk.
Dank je Buskay!!
-
BusKay
graag gedaan.... 8) 8)bloemetje schreef: Dank je Buskay!!
-
BusKay
Jamie's Burger....
Vanaf 11.50 minuten zijn de burgers...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jaaaa, lekker! Hebben we vaak gedaan, toen dochter nog thuis woonde.BusKay schreef: Jamie's Burger....
Dit weekeind maar weer eens inplannen.
Ik maakte dan ook de broodjes zelf, en natuurlijk geen low-fat yoghurt
En zelfgedraaid gehakt.
Beetje whisky door je gehakt heen is ook lekker.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, ook een goed idee! 
Meneer heeft wel eens een whisky dag (als in: komt van kantoor en is niet blij *schuift een glaasje/komt wel goed*), dus keus genoeg.
Meneer heeft wel eens een whisky dag (als in: komt van kantoor en is niet blij *schuift een glaasje/komt wel goed*), dus keus genoeg.
-
BusKay
Je bedoelt hij stinkt dan genoeg naar whisky en hoeft het niet meer door het gehakt??-Annemarie- schreef: Oh, ook een goed idee!
Meneer heeft wel eens een whisky dag (als in: komt van kantoor en is niet blij *schuift een glaasje/komt wel goed*), dus keus genoeg.![]()
Hier overigens ook met zelfgedraaid rundvlees en ook die yoghurt magtie van mij houden...
selfmade knoflooksaus en selfmade ketchup
-
annielaumen
- 5-sterren

Vandaag pittige kip met geroerbakte spitskool
- Angelique
- 5-sterren

HIer staat een stoofpotje te pruttelen. Daarbij komt later nog spruitjes en knolselderijpuree.
Er staat hier een gehaktbrood van kipgehakt met ui en paprika in de oven. Dat gaan we vanavond eten met aardappels en gemengde groenten.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het is zuurkoolweer, dus dat wordt 't, met eerpels en een paar vegetarische chorizo's. Ben benieuwd hoe die smaken...
Bruine pistoletjes met kaas en sambal. En vanavond hopelijk (wijn en) oven bitterballen. 8)
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Hier staat verse rode kool te pruttelen. Zo nog even een paar appels er doorheen raspen en een paar appels in blokjes er doorheen roeren. Ondertussen nog aardappels koken en 2 visjes bakken.