Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Ziet eruit als Frank z'n teelbal die toen heftig ontstoken was, daar vielen de gaten ook echt en en werd alles zwart en afgestorven. Daar had hij ook zo ontzettend veel pijn aan. En dat is nog heilig vergeleken bij Biscuit.
Arme meid. Op naar herstel!
Arme meid. Op naar herstel!
-
sella
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Arm wijfie.
Ik heb het ook weer in de healingroep aangevuld dat er nu veel pijn is door de wonden. Alle beetjes helpen.
Ik herken hier veel van Diego zijn wonden in. Die scheelde het heel veel pijn door het met traumeelgel in te smeren. De zwarte plekken, niet de open plekken.
Ik heb het ook weer in de healingroep aangevuld dat er nu veel pijn is door de wonden. Alle beetjes helpen.
Ik herken hier veel van Diego zijn wonden in. Die scheelde het heel veel pijn door het met traumeelgel in te smeren. De zwarte plekken, niet de open plekken.
-
fransbulletje
Heel veel sterkte voor jullie met de verzorging , arme Biscuit een voorzichtige beterschapsknuffel voor haar.
Dit lees ik nu pas. Wat 'n drama! Ik hoop zo dat het goed komt!
Sterkte!
Sterkte!
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow
Dit is heftig zeg.
Heel veel sterke en een zeer voorspoedig herstel voor Biscuit. De arme schat
Heel veel sterke en een zeer voorspoedig herstel voor Biscuit. De arme schat
- Angelique
- 5-sterren

Arme Bischuit, arme jullie, hopelijk komt er snel verlichting
arme bisquit, wat een wonden.
blijf duimen dat het allemaal goed gaat komen, en denk aan jullie
blijf duimen dat het allemaal goed gaat komen, en denk aan jullie
Dit hebben Bisc, de puppen en het hele team toch niet verdiend
Veel sterkte en kracht voor de komende tijd, dat Bisc maar snel en goed opknapt!
Vreselijk!! Ik wens jullie allemaal veel sterkte en hopelijk kan er iets aan pijnbestrijding worden gedaan.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Och jeetje. 
Als t open gaat zal de pijn ook minder worden misschien?
Wellicht stomme vraag hoor
Is er geen mogelijkheid dat het operatief Geopend wordt?
Als t open gaat zal de pijn ook minder worden misschien?
Wellicht stomme vraag hoor
Is er geen mogelijkheid dat het operatief Geopend wordt?
zoiets zien doet mij al pijn in 't hart
hoe moet 't voor jullie zijn om je grootste schat te zijn lijden.

sprakeloos, heb vaak geioeg uierontstekingen bij geiten en koeien gehad, gezien en behandeld, maar dit, zo erg..
nee dat niet.
Vanuit huize Vroone, super sterkte.
Vanuit huize Vroone, super sterkte.
-
Shifare
- 3-sterren

Och arme biscuit! Het doet inderdaad al pijn als je er naar kijkt!
Maar het feit dat het aan het afsterven is betekend dat dat er nog steeds een kans is dat de ontsteking naar binnen klapt richting de bloedvaten of is dat gevaar inmiddels geweken?
Veel sterkte voor jullie allemaal en bisc! Wat een gelukkige roze wolk periode had moeten blijven is nu een tijd van grote angst, stress en verdriet.
Ik duim door.
(ik weet dat het een mastitis is maar als je kijkt naar het mogelijk naar binnenklappen van de ontsteking enzovoorts doet het me aan droes denken bij het paard. Als dat naar binnenklapt is het ook hele foute boel)
Maar het feit dat het aan het afsterven is betekend dat dat er nog steeds een kans is dat de ontsteking naar binnen klapt richting de bloedvaten of is dat gevaar inmiddels geweken?
Veel sterkte voor jullie allemaal en bisc! Wat een gelukkige roze wolk periode had moeten blijven is nu een tijd van grote angst, stress en verdriet.
Ik duim door.
(ik weet dat het een mastitis is maar als je kijkt naar het mogelijk naar binnenklappen van de ontsteking enzovoorts doet het me aan droes denken bij het paard. Als dat naar binnenklapt is het ook hele foute boel)