Das goed! Ze zijn nu bijna 3 weken. Hoop maar dat het niet alleen maar haantjes zijnAngelique schreef: Ik wil er dan wel 2Nog ff een tijdje bij moeders is wel leuk natuurlijk, zowel voor kuiken als moeders. Hoe oud zijn ze nu?
Ach, die kleurtjes wordt je helemaal gek van. Hier klopte er de half van de tijd geen hout van omdat ik natuurlijk niet wist uit watvoor ouders mijn kippen kwamen. Maar dat was niet erg, liet me graag verrassen![]()
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
- Angelique
- 5-sterren

Dat is nog heel jong. Zullen vast niet allemaal hanen zijn...toch tochKim_S schreef: Das goed! Ze zijn nu bijna 3 weken. Hoop maar dat het niet alleen maar haantjes zijn![]()
Ff gespeurnest, maar die van jou zijn Koekkoek en niet koekkoekpatrijs, dat ziet er echt anders uit. Dat gele kuiken moet dan van die witte brahm zijn. In combi met je haan wordt dat vast ook een witte
Na de non-stop hoosbuien van de afgelopen dagen, is de zomer weer even terug in Limboland. En dus eten we buiten. 

Ik begin er zelf koekkoek van te wordenAngelique schreef: Dat is nog heel jong. Zullen vast niet allemaal hanen zijn...toch toch
Ff gespeurnest, maar die van jou zijn Koekkoek en niet koekkoekpatrijs, dat ziet er echt anders uit. Dat gele kuiken moet dan van die witte brahm zijn. In combi met je haan wordt dat vast ook een witte(tot zover mijn diepgaande kennis over kleurtjesgenetica bij kippen
)
Dan maar weer OT: de zon scheen in Limbabwe zie ik!
Ruisje schreef: Na de non-stop hoosbuien van de afgelopen dagen, is de zomer weer even terug in Limboland. En dus eten we buiten.
![]()
Ooh hoosbuien dat boeit ze hier geen snars . Veul te druk met eten , ik heb het terras ook weleens sneeuwvrij gemaakt voordat ze gingen eten , deugde niets van . Werd in een bergje sneeuw naar binnen gewerkt
smulpaap schreef:
Ooh hoosbuien dat boeit ze hier geen snars . Veul te druk met eten , ik heb het terras ook weleens sneeuwvrij gemaakt voordat ze gingen eten , deugde niets van . Werd in een bergje sneeuw naar binnen gewerkt![]()
Hoef ik hier niet te proberen - dan staat Lily met haar staart tussen haar benen te trillen als een rietje en in de regen eet ze echt geen hap. Sergi... tja, Spaans bloed hè...
Dit dus

Nog eentje uit de oude doos . Opa en Oma saampjes in het bos in winterkleding 

Super!smulpaap schreef: Dit dus![]()
![]()
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Meneer had de camera weer eens mee tijdens de ronde 

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw wat een blij ei 
Nieuw biabed, kleedje er om, biabed in de bench, Oscar in de bench, Oscar gromt naar biabed, Oscar gaat weer voor de bank liggen.
Jaaaaaaaaa dat biabed gaat echt helpen om hem weer in zijn bench te gaan laten slapen

Jaaaaaaaaa dat biabed gaat echt helpen om hem weer in zijn bench te gaan laten slapen