Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Zo!! Ik ben ernstig jaloers!!!!
(hoewel ik het qua energie op moment niet had volgehouden
)
Heerlijk Jessica! Er gaat niets boven concerten in de buitenlucht (met een beetje mooi weer, dat dan weer wel). En dan ook niet zo hypercommercieel, dat je € 5 voor een flesje water moet betalen.
Ziet er uit als heerlijk genieten!
Las overigens wel dat je bij Pinkpop ook eigen water mee naar binnen mag en ook water bij de wc is drinkbaar en kan je tappen naast de watertappunten.
Las overigens wel dat je bij Pinkpop ook eigen water mee naar binnen mag en ook water bij de wc is drinkbaar en kan je tappen naast de watertappunten.
Whoaaahhhh zo jaloers.
Ik zou een dag werchter. Maar iedereen besloot het hele festival te gaan en dat trekt bruin momenteel niet, dus nu ga ik niet want een dag alleen op en neer durf ik niet
Graspop had me ook wel erggg tof geleken, Alice Cooper ook toch?
Ik zou een dag werchter. Maar iedereen besloot het hele festival te gaan en dat trekt bruin momenteel niet, dus nu ga ik niet want een dag alleen op en neer durf ik niet
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ja die was er!! Geweldige show. Whitesnake was er ook. Voor de laatste keereelke schreef:Whoaaahhhh zo jaloers.
Ik zou een dag werchter. Maar iedereen besloot het hele festival te gaan en dat trekt bruin momenteel niet, dus nu ga ik niet want een dag alleen op en neer durf ik niet![]()
-
Mandarijn
- 5-sterren

Volgend jaar spreken we af bij de Belgium Beer Bar!!!eelke schreef:Whoaaahhhh zo jaloers.
Ik zou een dag werchter. Maar iedereen besloot het hele festival te gaan en dat trekt bruin momenteel niet, dus nu ga ik niet want een dag alleen op en neer durf ik niet![]()
Haha jaaaaa, kunnen we eindelijk elkaar eens taggen
Alice Cooper staat ook nog heel erg op mijn lijstje. Tegenwoordig erg bewust dat ik op moet schieten met mn lijstje want er vallen er steeds definitief af... maar jemig alles is zo duur hé!
Graspop en Rock Werchter hadden wel mogen ruilen van naam, met hun line-up's. Klopt eigenlijk niet.
Alice Cooper staat ook nog heel erg op mijn lijstje. Tegenwoordig erg bewust dat ik op moet schieten met mn lijstje want er vallen er steeds definitief af... maar jemig alles is zo duur hé!
Graspop en Rock Werchter hadden wel mogen ruilen van naam, met hun line-up's. Klopt eigenlijk niet.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Hihihi ja en natuurlijk proosten met een biertje in plastic bekereelke schreef: ma 20 jun 2022, 17:43 Haha jaaaaa, kunnen we eindelijk elkaar eens taggen![]()
Ja niet nadenken wat een token kost en dan 2 tokens voor een klein bakje friet.....das meer dan 6 euro.....
Ja deze keer bewust naar enkele bands gaan kijken, want wie weet of ze er nog een keer staan.
De boeren zijn onderweg hoor .. er kwamen hier net zo'n 40 strijdlustige trekkers langsrijden.
Ben benieuwd waar ze heen gaan
Ben benieuwd waar ze heen gaan
Van wat ik zo her en der heb gehoord richten de boeren zich vandaag met name op distributiecentra.
Getriggerd door dit bericht van Sikkom over streetview ook zelf maar weer eens gekeken op google streetview. Paar maanden terug zagen ik en mijn buurman namelijk auto rijden in de straat toen wij voor ons huis stonden te praten. Eerder al eens gekeken maar toen leken de foto's nog niet vernieuwd. Nu blijkt dat het afhankelijk is waar in de straat je staat of je de nieuwe beelden van 2022 ziet of die van 2015. Op de nieuwe beelden zie ik dus inderdaad mijzelf staan
Gelijk screenshot gemaakt voor in de 'plakboeken' 
Haha ja, dat is wel leuk hé. Ik sta er ook nog ergens op, al zijn daar inmiddels juist nieuwe foto's bijgekomen.
Mag ik alvast een borrel?
Ik ga een plafond op mijn overloop maken. Net al een uur in de bouwmarkt rondgelopen om de spullen te verzamelen en te ontdekken wat ik nodig heb. Ik denk het nu te weten en te hebben.
Besloten om eerst maar eens een fatsoenlijke voorbereiding te doen en wat dingen op te ruimen en klaar te zetten alvast, zodat ik niet elke keer iets om stoot of juist aan het zoeken ben. Dus daar nu maar aan beginnen.
Ik heb nog nooit een plafond gemaakt en het plan is om het alleen te doen met hulp van van die stempels die de platen omhoog houden, maar ik zie nu nog niet zo goed hoe ik dan die stempels mét de gipsplaten omhoog krijg in mijn up. Maar eerst maar eens hout zagen voor het raster dan.
Mag ik alvast een borrel?
Ik ga een plafond op mijn overloop maken. Net al een uur in de bouwmarkt rondgelopen om de spullen te verzamelen en te ontdekken wat ik nodig heb. Ik denk het nu te weten en te hebben.
Besloten om eerst maar eens een fatsoenlijke voorbereiding te doen en wat dingen op te ruimen en klaar te zetten alvast, zodat ik niet elke keer iets om stoot of juist aan het zoeken ben. Dus daar nu maar aan beginnen.
Ik heb nog nooit een plafond gemaakt en het plan is om het alleen te doen met hulp van van die stempels die de platen omhoog houden, maar ik zie nu nog niet zo goed hoe ik dan die stempels mét de gipsplaten omhoog krijg in mijn up. Maar eerst maar eens hout zagen voor het raster dan.