Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Foooootoooo! 
- Charlie Angel
- Moderator
Gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst! En inderdaad, foto!
Aah liefSiberienne schreef:Geluksmomentje van gisteren; de snoet van Spot toen hij mij weer zag na 4 dagen afwezigheid. Vandaag: de snoet van Spot die even kwam checken op de slaapkamer of ik er nogs steeds was vanmorgen. En zojuist; de snoet van Spot toen ik terugkwam van een boodschap. Deze baas gaat voorlopig niet meer zonder hond weg![]()
@Angelique: knap gedaan
@dinky : veel plezier en veilige kilometers
Edit, zie nu dat ik tablet blijkbaar andere kant op had moeten draaien 
Ja, een auto opzekop is meestal foute boel
ik kan niet zien wat voor een het er is?
Het is een suzuki swift uit 2011eelke schreef:Ja, een auto opzekop is meestal foute boelik kan niet zien wat voor een het er is?
Grappige is dat de auto op dezelfde dag jarig is als mijn zusje
Nieuwe poging tot rechte foto's
- Border Bandit
- 5-sterren

Oh, mooi hoor!!
Heel veel plezier ermee!
Heel veel plezier ermee!
- Charlie Angel
- Moderator
Mooi zeg!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
@Dinky: strak karretje, veel plezier ermee!
Gisteren mijn jaarlijkse shopexpeditie gedaan om mijn plantenbakken te vullen. Nu de ergste hitte en mijn vakantie etc voorbij zijn werd dat tijd. Ook kruidenplanten en twee aardbeienplanten gekocht. Alles staat nu op zijn plek, tuin helemaal fleurig en ik geniet daar zo van!
Gisteren mijn jaarlijkse shopexpeditie gedaan om mijn plantenbakken te vullen. Nu de ergste hitte en mijn vakantie etc voorbij zijn werd dat tijd. Ook kruidenplanten en twee aardbeienplanten gekocht. Alles staat nu op zijn plek, tuin helemaal fleurig en ik geniet daar zo van!
Fijn ook, 4 deuren 
Zo. 35 kilo vleesbot verpakt. Ik denk dat we er 4 maanden mee door kunnen
jeetje wat scheelt dat zeg, alleen voor Joep verpakken.
Zo. 35 kilo vleesbot verpakt. Ik denk dat we er 4 maanden mee door kunnen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen fietstocht gedaan met mijn papa en mijn broer. Nu al de hele middag lekker aan de knutsel met netflix op.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Vandaag ontzettend veel begrip en medeleven van mijn collega's gekregen. Zo fijn. In het verleden, met andere teamleden, was dat wel eens anders. En juist door alle begrip vandaag al wel gewerkt, ook al stelde het niet veel voor wat ik gedaan had.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is inderdaad fijn! En knap dat je alweer gewerkt hebtKaela schreef:Vandaag ontzettend veel begrip en medeleven van mijn collega's gekregen. Zo fijn. In het verleden, met andere teamleden, was dat wel eens anders. En juist door alle begrip vandaag al wel gewerkt, ook al stelde het niet veel voor wat ik gedaan had.
Maar je bent wel naar je werk gegaan en de grootste stap is daarmee gezet!Kaela schreef:Vandaag ontzettend veel begrip en medeleven van mijn collega's gekregen. Zo fijn. In het verleden, met andere teamleden, was dat wel eens anders. En juist door alle begrip vandaag al wel gewerkt, ook al stelde het niet veel voor wat ik gedaan had.
Fijn dat je nu begripvolle collega's hebt. Dat er weinig uit je handen is gekomen maakt dan niet uit. Je was er en kon je toch ergens mee bezig houden als afleiding