Ohhh die had ik ook nog...nah dan morgen nog maar een keerNadia schreef: Lekker. Hebben wij gisteren gegeten. Maar dan met pijnboom pitten.
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Ik had eerst een broodje kaas en een smoothie bij de la place, vanmiddag een bockje bij een bruin café, en nu aan het wachten op de bezorg turk met twee pizza's. Gezellig, ik was vrij en mijn mama heeft vakantie.
-
fransbulletje
Stampot boerenkool van boerenkool/zoete aardappels/gewone aardappels en heerlijke biologische rookworst van okvlees.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Afgelopen nacht een schenkel met vlees en ui/wortel in de oven gehad; heerlijke bouillon.
Vanavond dus linzensoep met spinazie en soepvlees, en een flinke lepel sambal erdoor.
Moyra krijgt morgen het restje soep met de wortel en wat kvv. Weet nu al dat die bak helemaal uitgesopt gaat worden.
Moyra krijgt morgen het restje soep met de wortel en wat kvv. Weet nu al dat die bak helemaal uitgesopt gaat worden.
Witlofslaai, aardappelpureetje, worstjes. Als toetje chocomoes van de Aldi.
Met de sambal???-Annemarie- schreef: Afgelopen nacht een schenkel met vlees en ui/wortel in de oven gehad; heerlijke bouillon.Vanavond dus linzensoep met spinazie en soepvlees, en een flinke lepel sambal erdoor.
Moyra krijgt morgen het restje soep met de wortel en wat kvv. Weet nu al dat die bak helemaal uitgesopt gaat worden.![]()
Hier hadden we kalkoenvlees met snijboontjes en wortelsalade.
- Angelique
- 5-sterren

Proeven ze niks van hoorpike schreef: Met de sambal???
Hier hadden we kalkoenvlees met snijboontjes en wortelsalade.
Hier een kruising tussen een quiche en een pizza, met courgette, spinazie, vegagehakt en veel bloemkoolkaassaus. Was lekker, met het vegagehakt als zwakste schakel.
Het is gisteren friet met mayo geworden. Vandaag gaat normaal eten ook niet lukken. Moet zo werken tot 21 uur en heb rond etenstijd welgeteld 15 minuten pauze. Neem maar een zelfgebakken speltboterhammetje mee. 
-
BusKay
Dacht dat jij alleen met stamboom kookte...Angelique schreef: Hier een kruising tussen een quiche en een pizza, met courgette, spinazie, vegagehakt en veel bloemkoolkaassaus. Was lekker, met het vegagehakt als zwakste schakel.
OT:
Vanavond in de olie gebakken Heek met andijvie... en vooraf een pasteitje
pompoensoep met creme fraiche, Turks brood en knoflookboter.
Op advies van mijn schoonmoeder komt de broer van mijn Schatzi komt vandaag zijn "verloofde" bij ons voorstellen, zodat ze straks met kerst niet zo'n schok heeft en tig nieuwe mensen in 1 keer bij mijn schoonmoeder leert kennen.
Het contact met de broer van mijn Schatzi is niet zo goed, dus had mijn Schatzi bedacht dat we samen wat kunnen eten om de boel wat losser te laten verlopen en we niet krampachtig stom op de bank zitten met een kop koffie. Ik ga zo chili con carne koken als ik mijn koffie op heb.
Het contact met de broer van mijn Schatzi is niet zo goed, dus had mijn Schatzi bedacht dat we samen wat kunnen eten om de boel wat losser te laten verlopen en we niet krampachtig stom op de bank zitten met een kop koffie. Ik ga zo chili con carne koken als ik mijn koffie op heb.
Ja, rufterij doet altijd goed het ijs breken 
Alleen als je erg goed richt vermoed ik.koekje schreef: Ja, rufterij doet altijd goed het ijs breken![]()
koekje schreef: Ja, rufterij doet altijd goed het ijs breken![]()
Kaasfondue, vrij uitgebreide. En ijs toe.