Het grote aftellen is begonnen.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote aftellen is begonnen.

Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

De pups hebben ieder iets bijzonders.
Zelf ben ik echt een tevenmens, maar de reutjes hebben toch wel mijn hart gestolen hier.
Kleine Sipke, die zit diep in mijn hart. Hij had zo zijn opstartproblemen, maar hij is echt haantje de voorste met alles.
Holle bolle Gijs is zo'n gemakkelijke hond, echt een beginnershondje. Als hij maar eten krijgt is het goed.
Maar vlak hem niet uit, hij kan ook ontzettend ondeugend zijn. Ook is hij het lievelingetje van Charlotte.
Lobke is echt een klein bitchy hondje. Ze is samen met Sip hartstikke ondeugend, spelen, vechten en halen samen kattekwaad uit.

Mijn vriendin is gisteren geweest en heeft massa veel mooie foto's gemaakt.
Dus nu ga ik echt even spammen, want ik kan maar moeilijk kiezen welke nu echt het mooist is.

Lobke/Wiesje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gijs/Bobby
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sipke/Berry
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

:smitten: hoe oud zijn ze nu?
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Het grote aftellen is begonnen.

Bericht door Ruisje »

Oooooowwwww :smitten: Het beginnen echte vlinders te worden. ;D Wat zijn ze leuk, Riek!!! En het zal niet meevallen voor je, als ze straks uitvliegen.
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Zij zijn vandaag 7 weken en 4 dagen.
Charlotte voedt nog steeds een paar keer per dag.
Dus ze eten best weinig, maar ze komen goed aan. De ene dag wat meer dan de andere, maar over het geheel genomen gaat dat goed.
Ik vraag me wel af tot wanneer ze blijft voeden, want ze zullen toch eens echt moeten gaan eten.

En ja ik zal ze best missen.
Maar ik wist voor ik hier aan begon dat er geen één zou blijven.
Voor mij is het niet erg, maar voor Charlotte vind ik het toch best wel sneu.
Wat doen anderen eigenlijk als de laatste pup vertrokken is?
Een grote wandeling maken en een ander de boel op laten ruimen thuis zodat je een in huis wat niet aan pups herinnert thuis komt?
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh wat zijn die weken hard gegaan! Wanneer gaan ze weg?

Ja ik denk Charlotte lekker afleiden en de gewone dingen weer oppakken, hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ohw wat heeft Lobke/Wiesje een enorm leuk maskertje om haar ogen!
En zijn allemaal heerlijk pluizige bolletjes om te zien ;)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Oh, ik had de foto's gisteren gemist, maar was  zijn ze prachtig.. :smitten:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Toch wel een verschil tussen Gijs en Gijsje he :smitten: (hij was hier 5,5 week :biggrin2:)

Afbeelding
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

eelke schreef: Toch wel een verschil tussen Gijs en Gijsje he :smitten: (hij was hier 5,5 week :biggrin2:)

Afbeelding
Och jee!! Geweldig!
Ja, je kan idd wel spreken van een saillant verschil.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Wat een sketen Riek  :-*  Ik zou voor Lotje voor enig afleiden en extra aandachtzorgen. Speelgoed e.d. opruimen is leuk natuurlijk, maar zo achterlijk zijn ze niet, ze weet dan nog steeds dat haar pups weg zijn. Ze heeft daar vermaak en bezigheid aan gehad en ze zal weer moeten wennen aan het normale leven. Til er ook niet te zwaar aan, ik denk dat ze met een paar dagen weer in het ritme zit. Gewoon je dagelijkse draad weer oppakken en het komt zo wel weer goed.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat een heerlijke foto's :smitten:. Ohwww, ik wil er ook een!!!! :biggrin2:. Ze zijn echt prachtig Riek :-*

Nou, heel eerlijk gezegd? Bisq vond de pups ge-wel-dig! Ze vond het volgens mij het leukste wat er was! Maar na 8 a 9 weken was ze er wel klaar mee hoor. Die laatste twee pups hadden van haar ook serieus mogen oprotten. Je kon echt zien dat ze dacht "zooo, ik heb aan mijn plicht voldaan, nou opzouten". Ze wilde rust. Lekker ongestoord op de bank hangen. Maar ze had steeds 2 piranha's in d'r poten hangen. Ze werd er serieus zelfs een beetje knorrig van (en Bisq is van nature alleen maar blij). Gelukkig duurde dat niet lang, had ik de mazzel dat Linga het spelen over nam (Linga is echt dol op pups van die leeftijd) en Bisq op die manier even tot zichzelf kon komen. Ze heeft echt 2 weken lang bij mij boven op bed gelegen. Daarna was ze weer fris en fruitig maar tot op de dag van vandaag zeg ik (ook al speelt ze leuk met haar dochters en houdt ze er meer van dan ze toe wil geven) dat het van haar niet had gehoeven. Je ziet ook wel dat ze baalt dat ze haar prinsessen status kwijt is (en nu Queen mom is). Ze ligt liever aanstellerig de prinses te spelen :biggrin2:. Met de loopsheid erop was het overigens zo dat Bisq maar 1 ding wilde. Een nieuw legsel. Oh, wat zou ik haar daar blij mee hebben gemaakt. Bisq is typisch een super moeder maar voor een week of 9. Daarna vind ze het mooi geweest. Ik denk dus persoonlijk dat je je om Charlotte niet zoveel zorgen hoeft te maken. Ik denk dat dit soort dingen meer tussen onze oren zit dan bij onze honden. Lekker leuke dingen met haar gaan doen. Komt het vanzelf goed :-*
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ik wil liever niet heel meegaand zijn, maar ik ga volledig met Lizzy mee  :biggrin2:.
Mijn Lizzy was er totaal niet van onder de indruk dat haar kroost weg ging. En was maar wat blij dat Saar het over namen en met Nina ging spelen (Saar was blij dat ze eindelijk aan de gang kon met 1 van de pups). Maar misschien dat het wel anders is als ze nog zoogt. Op het laatst hoefde er niet 1 te proberen naar de tieten te kijken want die kon een snauw krijgen...
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Wat een schattige hondjes!
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

O wat een leuke foto's!!!
En bijna 8 weken al, de tijd gaat komen dat ze uit gaan vliegen, wat zal het weer stil worden.....
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Even een foto van mijn toverballetjes.
Ze zijn nu 3 maanden. Ze veranderen iedere dag nog.
Ben nog steeds smoorverliefd.
Vooral op de reutjes, terwijl ik toch echt een tevenmens ben.
We hebben met beide baasjes de afspraak dat als ze daar ooit weg gaan om wat voor reden dan ook, ze eerst hier komen en dat wij verder kijken voor een ander adres.
Maar we weten nu al dat als ze ooit terug komen we ze nooit meer laten gaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie