Kachel aan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kachel aan
Stoomreiniger, waterblazer, rubber bezem
ja en laarzen, vriezer, check 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober
), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Het is bij ons al tijden 20 of 20,5 gr in huis, maar sinds eergister heb ik het ook veel kouder... Heb nu een warmere trui aangetrokken, maar als het zo doorgaat, gaat morgen de kachel aan!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
- Charlie Angel
- Moderator
Wil je een eerlijk of een lief antwoord? ???Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Toen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warmAnne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

In huis? Geen flauw idee. Ik gok niet hoog, maar wat weet ik. Ben blond. En oud.-Annemarie- schreef: Hoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Een lief.Maxi's 3-tal schreef: Wil je een eerlijk of een lief antwoord? ???![]()
-
Martine-Tom
Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerdAnne in Duitsland schreef: Een lief.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik verheug me ook op de tijden dat het buiten zó koud is dat ik in m'n vriezers moet kruipen om het warm te krijgen.Kim_S schreef: Toen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warm![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als jeMartine-Tom schreef: Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerd![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Lieve Anne, jij gaat vast en zeker heel oud worden, maar voorlopig ben je nog een jonge godin.Anne in Duitsland schreef: Een lief.![]()
-
Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Als jehad weggelaten had ik dit nog aardig gevonden ook.
![]()
Ahhh stik haalbare offerte ontvangen! Morgen komt een andere meneer voor een offerte en dan kiezen maar 
Ik ga dit weekend een houthok bouwen denk ik 8) 8)
Ik ga dit weekend een houthok bouwen denk ik 8) 8)
Jeeeeeej