Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Philips airfryer
De hele familie is om. Alles snel en lekkerder
Idd sneller warm en bakt ook iets sneller voor mijn gevoel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Martine-Tom
Ik persoonlijk zie het nut er ook niet zo van, mijn oven verwarmt 5 minuten voor, als ik van rauwe aardappels friet maak in de oven ben ik met 30 min klaar, heerlijk goudgeel en zonder omdraaien rondom gekleurd. Het is officieel ook een combi...maar de magnetronstand heb ik nog nooit gebruikt 
Net lekker champignons hoofden, steeltje eruit, lekkere ham erin en geklutst ei. beetje peterselie erop. 15 minuten op 180 graden. Super lekker. Moest eigenlijk met die Portobello's maar die had ik niet in huis.
- Pauline
- 5-sterren

Okay..... vooral eraan denken dat ik blonT ben, maar wat is het voordeel van zo'n ding? Als ik het recept van Keetje zie, zo doe ik het in mijn oven ook.....
Sneller en lekkerder.
- Pauline
- 5-sterren

Waarom lekkerder?monster schreef: Sneller en lekkerder.
Sneller heeft voor mij dus geen voordeel, ben altijd heel uitgebreid aan het koken.
Ik heb van de week "hema" kaasbroodjes gemaakt. De helft in de oven gemaakt. Volgende dagde rest in de airfryer gemaakt. Hele gezin wil niet meer uit de oven. Luchtiger. En sneller is gewoon goedkoper in stroomverbruik. Ik ben ook van het uitgebreid koken.
- Pauline
- 5-sterren

Okay, da's duidelijk!
De dingen die je noemt eten wij niet, dus dat heeft geen toegevoegde waarde. Was gewoon heel benieuwd, want ik hoor best veel mensen over het apparaat. Ik houd het maar bij onze heteluchtoven en het zal inderdaad zo zijn dat het meer energie verbruikt, geloof ik direct.
Edit: in onze oven bak ik kha-bolletjes, kha-crackers, stoofpotjes in de römertopf enz., vleesgerechten enz.
De dingen die je noemt eten wij niet, dus dat heeft geen toegevoegde waarde. Was gewoon heel benieuwd, want ik hoor best veel mensen over het apparaat. Ik houd het maar bij onze heteluchtoven en het zal inderdaad zo zijn dat het meer energie verbruikt, geloof ik direct.
Edit: in onze oven bak ik kha-bolletjes, kha-crackers, stoofpotjes in de römertopf enz., vleesgerechten enz.
Ik ben ook heel erg van het uitgebreide koken en zie de AF meer als extra pit/pan. Of als heel snelle frituurpan, neller maar ook goedkoper omdat je geen olie nodig hebt.
-
Martine-Tom
frituur gebruik ik sowieso niet, mik alles in de oven, sneller geef ik ook niet zoveel om, maak vaak voor meedere dagen tegelijk, en dan moet je tuurlijk eerst de aanschaf terug verdienen, voor mezelf doe ik bijv, 300 gr aardappels, een stoofschotel en 2 gehaktballen oid tegelijk in de oven, en dat kan bij de af weer niet tegelijk volgens mij, dus dan ben ik per saldo met de oven volgens mij nog minder kwijt (heb dus een grote combi,mmaar niet zon bakbeest-oven zeg maar, binnenmaatbis denk ik 35/40 cm zoiets.keetje schreef: Ik ben ook heel erg van het uitgebreide koken en zie de AF meer als extra pit/pan. Of als heel snelle frituurpan, neller maar ook goedkoper omdat je geen olie nodig hebt.
Misschien ben ik wat positiever omdat ik de aanschaf niet eerst terug hoef te verdienen. 8)
-
Martine-Tom
hihi, ik ben niet negatief, een vriendin van me heeft er ook 1 en die mikt er idd ff snel een afbakbroodje in als ze alleen luncht ofzo...maar dat doe ik niet, ikgebruik mn oven echt voor veel tegelijk en grote dingen, groot kan niet in de af, en bij veel tegelijk, zoals ik hierboven beschreef zeg maar moet je m ook een paar keer volladen, dus ik geloof niet dat ik er wat aan heb...fijne constatering want keuken is niet bijster groot dus hoef ik dit iig niet aan te schaffenkeetje schreef: Misschien ben ik wat positiever omdat ik de aanschaf niet eerst terug hoef te verdienen. 8)
Ik heb een niet al te beste oven dat scheelt denk ik wel
-
Martine-Tom
[quote="marina"]