Joeeeehooeee!! *TVOB*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Joeeeehooeee!! *TVOB*
It wasn't me 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Op een bepaalde leeftijd ben je nu eenmaal niet meer zo scherpKim_S schreef:Houston, we have a winner
De leeftijd waarop George Clooney knap begint te wordenMieke L. schreef:Op een bepaalde leeftijd ben je nu eenmaal niet meer zo scherp
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Precies! Ik hoop dat dat voor mij ook opgaatKim_S schreef:De leeftijd waarop George Clooney knap begint te worden
Ik bedoelde meer de leeftijd waarop iemand George Clooney knap gaat vindenMieke L. schreef:Precies! Ik hoop dat dat voor mij ook opgaat
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Op die manierKim_S schreef:Ik bedoelde meer de leeftijd waarop iemand George Clooney knap gaat vinden
Ik ben daar nog niet aan toeMieke L. schreef:Op die manier
Nou, het was gezellig, tot de volgende!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Ik ben daar nog niet aan toe
Mieke L. schreef:Nee jij zit nog in de James fase
Trusten Eelke!
Was weer ouderwets gezellig
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Trusten! Ik sluit graag af met mijn favoriet van vanavond:
Zitten ze gewoon een The Voice topic te openen en hebben ze 19 pagina's zitten lullen gisterenavond, zonder mij
. Vorig jaar vond niemand er geen zak meer aan. Dus hebben we besloten geen topic meer op te tuigen.
Maar even he.... Waar ik jullie maar weinig over hoor is de aanwezigheid van Waylon
Echt he, kan de hele avond naar die man kijken!
Dat die Dwight voor Ali heeft gekozen, daar begrijp ik dus echt helemaaaaaal geen zak van he! Wat een sukkel! Overigens is het aantal echt goede kandidaten wel hoog zeg. Dit gaat nog spannend worden. En laten die sukkels nou eens niet de beste tegen elkaar battlen
Maar even he.... Waar ik jullie maar weinig over hoor is de aanwezigheid van Waylon
Echt he, kan de hele avond naar die man kijken!
Dat die Dwight voor Ali heeft gekozen, daar begrijp ik dus echt helemaaaaaal geen zak van he! Wat een sukkel! Overigens is het aantal echt goede kandidaten wel hoog zeg. Dit gaat nog spannend worden. En laten die sukkels nou eens niet de beste tegen elkaar battlen
Ja sorry Lizzy, ik had donderdagavond al gewaarschuwd he!
Hebben we de slingers nog ergens in de kast of op zolder liggen? Of zijn die echt weggemietert?
Hebben we de slingers nog ergens in de kast of op zolder liggen? Of zijn die echt weggemietert?
Ja, dus?eelke schreef:Ja sorry Lizzy, ik had donderdagavond al gewaarschuwd he!
Ik heb geen idee wat er met de slingers is gebeurd.......
Nou dan had je het geweten en samen met ons 21 pagina's vol kunnen beppen!