Femke schreef:
sorry Liesbeth dat ik niet eerder heb gereageerd. Chlorella is inderdaad een reiningskuurtje. Ik koop ze van Bloem, bij een reformzaak. Het zijn redelijk kleine tabletjes, je moet het wel opbouwen.
En Tannetje heeft geloof ik ook een natuurlijke pijnstiller in haar assortiment? Misschien een telefoontje eraan wagen?
Dankje Femke
Eens even kijken hoe het gaat, zeker als ze straks van de metacam af is. En anders denk ik dat het idd. een goed idee is om naar Tannetje te bellen...
Enne de rest van de trui is pyama voor Tous
Foto's volgen nog...
Maarre kleine uitleg, het word nu 's nachts ook steeds kouder en de kachel gaat 's nachts lager...Tous heeft het dan niet behagelijk en dus heb ik een fleecetrui verknipt en tot pyama omgetovert
Noa zit nu achter mn stoel wat met een papiertje te spelen
zurca schreef:
Noa slaapt veel maar ze is vandaag een paar maal van slaapplaats gewisseld...
Op bed, maar ook in de kamer in het raamkozijn en weer terug naar bed...Vanavond kreeg ze wat eten op bed maar mn handen vond ze veel lekkerder ruiken, ik had runderlappen voor Tous in zakjes gedaan. Dus toen ik naar de keuken liep om voor Noa wat af te snijden kwam ze zelf al achter me aan om wat te bietsen..En wonder boven wonder, ze wou wat stukjes vlees eten.. Nu zit ze in de hal op de mat..
Dankzij Marielle heb ik nu ook proboitica maar hoe zit het met de dosering? Op het busje staat voor vee en kippen dus weet iemand een richtlijn voor katten?
Vanmiddag even een foto van Noa gemaakt..
Noa showt de nieuwste mode
Wauw he dat jij zoiets kunt maken van een mouw, als ik iets maak voor de dieren van een mouw dan ziet het er ook uit als een afgeknipte mouw
Weet effe niet zo goed wat ik ervan moet denken maar Noa geeft elke dag wel een keer over...Nu net zelfs voor de 2de keer vandaag...
Ik krijg het bange vermoeden dat dit van de ab is
Maandag eerst die kliniek maar bellen...
Ik probeer al om haar wat okugest te laten eten wie weet gaat dat helpen?!
Laatst gewijzigd door zurca op za 03 dec 2005, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is wel een spoednummer wat ik zou kunnen bellen...
Maar ik hoop dat de okugest gaat helpen. Daarbij is Noa verder gewoon redelijk te pas. Ze eet en drinkt, ze heeft vandaag zelf wat gespeelt...
Ik hou het maar even op maandag om te bellen..