ik heb idd interesse in ganzenlabranwk schreef: Hier ook een zuid-hollander, en wel Zuidplas (Moordrecht) in de zomer kan ik waarschijnlijk aan wild komen, met name ganzen, afschot in zuidplas vers van het land zeg maar. Zal me tegen die tijd wel even melden hier mocht er interesse zijn onder de Z-Hollanders![]()
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
-
Marielle
- 2-sterren

- Contacteer:
Ik ook!Aquillo schreef: ik heb idd interesse in ganzen
-
labranwk
- 3-sterren

- Contacteer:
Nog even geduld tot ze gaan vliegen! Dan gaat het seizoen weer van start. Mogelijk ook duiven, maar die eet ik meestal zelf op 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Naast Eelke ga ik 26 mei ook rijden, vanuit Sittard naar Den Haag. Zijn er nog mensen die bij willen bestellen/alsnog mee willen bestellen?
fijn ik ga even kijken wat ik nodig heb.
Wat zal de km onkosten vergoeding ongeveer zijn
Ik vraag dit omdat hier ruim 4 kg vlees per dag er door gaat en ik per week een bepaald bedrag uit geef aan vlees voor de honden.
Wat zal de km onkosten vergoeding ongeveer zijn
Ik vraag dit omdat hier ruim 4 kg vlees per dag er door gaat en ik per week een bepaald bedrag uit geef aan vlees voor de honden.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik zit rond de €45 brandstofkosten volgens de ANWB routeplanner. 't is afhankelijk van het aantal kg's dat ik meeneem en die weet ik nu nog niet. Als ik idd op die 450 kom, wordt 't 10 ct/kg
Heb jij een diesel? Ik ben ongeveer hetzelfde kwijt 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja, benzine is niet leukInge en Bono schreef:ja Bertjuh verstookt diesel. Met benzine zou hij zo'n €60 wegdrinken
![]()
Gerookte ganzenborst is anders ook heerlijk! Vorige week kwam een bevriende jager nog met 10 ganzen aan zetten....mjammie!!labranwk schreef: Nog even geduld tot ze gaan vliegen! Dan gaat het seizoen weer van start. Mogelijk ook duiven, maar die eet ik meestal zelf op![]()
-
Maxine Rehl
- 2-sterren

- Contacteer:
Haha hij was er inderdaad ook maar druk mee! En Diesel vond dat natuurlijk ook verschrikkelijk erg!Monique77 schreef: De konijnenoren liggen alweer in de droger
Mijn man vond je dat je een leuke hond hebt, en kom hem volgende keer zelf bewonderen![]()
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

-
Maxine Rehl
- 2-sterren

- Contacteer:
Heee lieve zuid-hollanders!
Ik ga binnenkort naar IC, en heb hier een topic over geopend. Misschien hebben jullie hier ook interesse in.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,101522.0.html
Ik ga binnenkort naar IC, en heb hier een topic over geopend. Misschien hebben jullie hier ook interesse in.
Jammer, is me te snel. Vriezer zit nokkie nokkie!Maxine Rehl schreef: Heee lieve zuid-hollanders!
-
labranwk
- 3-sterren

- Contacteer:
dat is zeker erg lekker!! Ook gerookte eendenborst is een delicatesse! Maar als er echt zoveel ganzen geschoten gaan worden als dat het doet lijken, dan zal dat niet allemaal gerookt gaan wordenBerna schreef: Gerookte ganzenborst is anders ook heerlijk! Vorige week kwam een bevriende jager nog met 10 ganzen aan zetten....mjammie!!