Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Zo enorm fout maar terwijl ik zwetend en smeltend wegsmelt achter mijn computer wel heerlijk slam FM aan waar ze komende dagen 'house in de pauze' hebben en allemaal hits uit de jaren 90, zero's en nu achter elkaar aan mixen. Hierdoor toch wel heerlijk nostalgisch voor mij 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
En… gelukt
- Inge en Bono
- 5-sterren

Fijn zeg! Proficiat en veel succes!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Gefeliciteerd!
- CindyMayella
- 5-sterren

Gefeliciteerd!
Wat goed
-
hannabelgje
- 5-sterren

Super zeg! Gefeliciteerd!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gefeliciteerd 
In het klaagtopic al wat over geschreven, hier even een update over ons "avontuur".
Wij hebben dus verhuisplannen, van het westen van het land naar het oosten van het land. Met die afgelopen hittegolf hadden wij een paar pittige dagen om huis en tuin in orde te maken voor de fotograaf. Dat was gelukt, foto's zijn mooi geworden.
Sinds afgelopen zaterdag staat ons huis op funda. Wat ontzettend raar om je eigen huisje daar tussen te zien staan. En ook de, positieve, reacties op de fb pagina van de makelaar zijn apart om te lezen als het over je eigen huis gaat.
Mixed feelings....
Maargoed, sinds zaterdag op funda, volgende week 9 bezichtigingen. Verdeeld over 4 dagen. Dat wordt een georganiseer om elke keer alles wat niet achter mag blijven in te laden en de hort op te gaan. Maar allemaal voor een goed doel.
Willen jullie duimen dat de kopers er tussen zitten?
Wij hebben dus verhuisplannen, van het westen van het land naar het oosten van het land. Met die afgelopen hittegolf hadden wij een paar pittige dagen om huis en tuin in orde te maken voor de fotograaf. Dat was gelukt, foto's zijn mooi geworden.
Sinds afgelopen zaterdag staat ons huis op funda. Wat ontzettend raar om je eigen huisje daar tussen te zien staan. En ook de, positieve, reacties op de fb pagina van de makelaar zijn apart om te lezen als het over je eigen huis gaat.
Mixed feelings....
Maargoed, sinds zaterdag op funda, volgende week 9 bezichtigingen. Verdeeld over 4 dagen. Dat wordt een georganiseer om elke keer alles wat niet achter mag blijven in te laden en de hort op te gaan. Maar allemaal voor een goed doel.
Willen jullie duimen dat de kopers er tussen zitten?
- Charlie Angel
- Moderator
De duimen draaien hier, heel veel succes met het georganiseer ook die dagen.
Ziet er mooi uit. [emoji8]
Ziet er mooi uit. [emoji8]