En, en?eelke schreef:We hebben ineens een kamado-bbq'tje, dus die moest getest.
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, Indiaas. Lekker! Hoorde van een collega dat er ergens boven Groningen een hele goede zit.dinky89 schreef:Vanavond uit eten bij Indiaas restaurant, morgen naar de wok
Hier op korte afstand ook een fijne.
Ja ingewikkeld. Vooral meneer wilde 'm. Maar uiteindelijk sta ik dan uit te zoeken hoe ie uberhaupt aan moet enzo-Annemarie- schreef:En, en?
En pizza erop lukt ook.
Hier een primeur, voor de eerste keer asperges gemaakt
Heerlijk recept waarbij de stengels geschaafd moesten worden en als zijnde tagliatelle erbij gegeten werden. Met een roomsaus met gerookte zalm geslaagd experdiment 
Pastasalade. Was best te knagen.
En wat zat er allemaal in: van die pijpenkrullen in driekleur, geroosterde pijnboom- en zonnebloempitten, sjalotje, lente-uitjes, rode puntpaprika, komkommer, augurken, zongedroogde tomaten, uitgebakken spekjes, stukje gatenkaas, tuinkers, radijsjes. Erdoor yoghurtsausje.
De geitenbreiers aten een grote pot Olvarit als voorafje. De kleuter wilde alleen een schaaltje aardbeien.
En wat zat er allemaal in: van die pijpenkrullen in driekleur, geroosterde pijnboom- en zonnebloempitten, sjalotje, lente-uitjes, rode puntpaprika, komkommer, augurken, zongedroogde tomaten, uitgebakken spekjes, stukje gatenkaas, tuinkers, radijsjes. Erdoor yoghurtsausje.
De geitenbreiers aten een grote pot Olvarit als voorafje. De kleuter wilde alleen een schaaltje aardbeien.
Broccoli soep, salade en een ciabatta met pesto, mozzarella en tomaat uit de grill.
- -Annemarie-
- 5-sterren

eelke schreef:Ja ingewikkeld. Vooral meneer wilde 'm. Maar uiteindelijk sta ik dan uit te zoeken hoe ie uberhaupt aan moet enzoMaar wel leuk. De hamburgers lukten nog het beste. Haha, eigenlijk net het vlees wat je er niet op wil doen. Maar we hadden whiskeyhoutsnippers erbij gedaan dus dat gaf wel een lekkere smaak.
En pizza erop lukt ook.
Klinkt goed!
Zo'n eitje. Keramisch, dus houdt wel warmte vast ja.

- -Annemarie-
- 5-sterren

Hij is wel leuk hoor! Wij hebben er ook al meer dan eens naar gekeken, maar er staan hier al 3 bbq's. 
Vanavond weer gado gado, nu met gebakken tofu bij.
Hetzelfde als gisteren.
Meneer pien had voor mij verse friet gemaakt, met kip uit de oven en salade, ik kon zo aanschuiven na het bezoek aan Brownies & Downies, waar ik was met mijn (schoon)kinderen
Vanavond asperges met ei, een aardappeltje en wat botersaus.
Vanavond asperges met ei, een aardappeltje en wat botersaus.
Tagliatelle met paddenstoelen, ui, knoflook, spinazie, gedroogde tomaatjes en truffeltapanade. Ik had een potje gekregen (truffeltapanade) dus eindelijk weer eens mijn favoriete pasta recept.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed lizzy!
Ik ben aan het klussen, wordt friet, vegaburger, slaai want veel meer inspiratie is er niet
Ik ben aan het klussen, wordt friet, vegaburger, slaai want veel meer inspiratie is er niet
Mijn meneer wilde broccoli 'rijst' 
Lekker, goed idee!-Annemarie- schreef:Hij is wel leuk hoor! Wij hebben er ook al meer dan eens naar gekeken, maar er staan hier al 3 bbq's.
Ik spijbel van t sporten