Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

pearlsofpassion schreef:Amai, zoveel tips. :)
Waarom zou een ui niet mogen?
Gewoon naast het bed...
Lizzy schreef:Ik zie ook niet waarom een ui niet zou mogen....? Sterkte met je lieve kleine mannetje PoP :-*
Misschien omdat t toch irriterend kan zijn? Bij mijn nichtjes mocht ik al geen parfum op doen omdat ze daar niet tegen konden.. ::)
Ik weet t ook niet hoor... kan er niks over vinden dat t niet mag.
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Heuh, Pauline...dat klinkt allemaal erg akelig. Nog niet genoeg sores zo langzamerhand? Hopelijk komen de heren tot nieuwe inzichten en kunnen ze je helpen. :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Bloeduitslag van Wasabi binnen en nu met de handen in het haar. Ik ben er zo klaar mee met steeds die zieke katten. Als dit fout afloopt dan stop ik er ook mee. Dan herplaats ik Nori en komen er geen nieuwe katten meer. Fleur heeft niet echt behoefte aan medekatten geloof ik. Die blijft dan wel. Waarom kan het nu niet gewoon een keer goed gaan met mijn katten? [emoji22] [emoji22] [emoji22] [emoji22] [emoji22]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

hannabelgje schreef:Bloeduitslag van Wasabi binnen en nu met de handen in het haar. Ik ben er zo klaar mee met steeds die zieke katten. Als dit fout afloopt dan stop ik er ook mee. Dan herplaats ik Nori en komen er geen nieuwe katten meer. Fleur heeft niet echt behoefte aan medekatten geloof ik. Die blijft dan wel. Waarom kan het nu niet gewoon een keer goed gaan met mijn katten? [emoji22] [emoji22] [emoji22] [emoji22] [emoji22]

:bigarmhug:
Wat kwam eruit?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

frodo quin schreef:
:bigarmhug:
Wat kwam eruit?
Nierfalen. Ik snap er niks van. Zijn vacht is mooi, niet afgevallen. 1 dag vorige week niet gegeten, daarna weer als een bootwerker. Stinkt niet, drinkt niet meer dan normaal, is druk, speels vocaal enz. Hoe kan hij dan zo ziek zijn?

frodo quin
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door frodo quin »

hannabelgje schreef:Nierfalen. Ik snap er niks van. Zijn vacht is mooi, niet afgevallen. 1 dag vorige week niet gegeten, daarna weer als een bootwerker. Stinkt niet, drinkt niet meer dan normaal, is druk, speels vocaal enz. Hoe kan hij dan zo ziek zijn?

Ik zag net je topic in de kattenhoek en vreemd is het inderdaad. Hartfalen kan trouwens ook op verhoogde nierwaarden wijzen. Niet dat dat in dit geval iets opheldert :-\
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou zeg! Ik lig met mijn voeten op een poef, en Gijs staat er pal naast te geeuwen. Hapt ie bij het weer dicht doen van zijn bek zo in mijn teen! Draak!

Eergisteren liet ie zich tijdens het wandelen zo plof op zijn rug vallen, precies voor mijn voeten! Ik mijn best doen om te vallen / niet op hem te gaan staan, wat lukte, gaat ie met zijn poten trappen om lekker te rollen, zo rats een nagel over mijn knie. Nu zit er een blauwe plek streep van 15 x 2 cm >:(

Wie zei ook al weer dat het leuk is, honden?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ruilen voor een Kruising Etterhoun-Piranha?

Ik zit echt onder de blauwe plekken. Is het niet van zijn tandjes, dan wel van zijn voorpoten waar hij mee slaat / krabt als hij iets van me wil ::)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef:Ruilen voor een Kruising Etterhoun-Piranha?
;D ;D ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik zit echt onder de blauwe plekken. Is het niet van zijn tandjes, dan wel van zijn voorpoten waar hij mee slaat / krabt als hij iets van me wil ::)

Gijs bijt nog steeds in je handen ter begroeting als je binnenkomt. Gelukkig geen vlijmscherpe puppy tandjes meer, maar als hij niet los wil laten is het behoorlijk onhandig >:(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Nou zeg! Ik lig met mijn voeten op een poef, en Gijs staat er pal naast te geeuwen. Hapt ie bij het weer dicht doen van zijn bek zo in mijn teen! Draak!

Eergisteren liet ie zich tijdens het wandelen zo plof op zijn rug vallen, precies voor mijn voeten! Ik mijn best doen om te vallen / niet op hem te gaan staan, wat lukte, gaat ie met zijn poten trappen om lekker te rollen, zo rats een nagel over mijn knie. Nu zit er een blauwe plek streep van 15 x 2 cm >:(

Wie zei ook al weer dat het leuk is, honden?

Je krijgt er zoveel voor terug :P
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Je krijgt er zoveel voor terug :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Je krijgt er zoveel voor terug :P

Ja, haar en kwijl op je plafond >:(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Twee niet nader te noemen pupjes hebben de bedrading van de trimtafel aan gort gevreten. ::)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ja, haar en kwijl op je plafond >:(

Dat heeft niet iedereen!

Plaats reactie