Hoe gaat het nu verder met haar?
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wat fijn dat er wat vlees op d'r botjes komt
- Spikkelneus
- 5-sterren

Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.zurca schreef:Wat fijn dat er wat vlees op d'r botjes komt![]()
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
Nee een naar verleden raak je niet snel kwijt...nooit zelfs merk ik nu (pas) aan Ziggy...Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
Wel heel fijn en heel knap van haar dat ze kleine stapjes vooruit gaat. Hopelijk gaat ze spoedig doorkrijgen dat niet alle mannen kwaad in de zin hebben en zal ze je man ook gaan vertrouwen.
Een, voorzichtige, knuffel voor je mooie meisje
Mooi Joyce.
Mijn ventje

-
Shanti en co
- 5-sterren

Puppiefluppie krijgt al een echte grote honden hoofd.
De oude gracht in Utrecht

De oude gracht in Utrecht

Fijn dat het ietsje beter gaat...Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.
Daaaaaaaag wespjes

Nekhernia

Nekhernia
Burn m*****f***** burn. [emoji14]
Nu zit ik met the bloodhound gang in mijn hoofd. Niet erg op zich.
Doe ik de mijne ook nog even, we waren in het bos! Nog geen idee of het ook een goed idee was, en een rondje van nog geen kwartier is natuurlijk ook flut, maar we waren er!

Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofdeelke schreef:Burn m*****f***** burn. [emoji14]
Vieze rotbeesten! Was gewoon een mega-nest in onze tuin
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofd![]()
Vieze rotbeesten! Was gewoon een mega-nest in onze tuinEr zwermen er wel 100 boven het vuur
Fijn. Ik nou ook. En meteen de bijbehorende beelden uit Fahrenheit 9/11
Dus ik gooi er even een idyllisch herfstplaatje tegenaan van onze bloedrode acer

- Spikkelneus
- 5-sterren

In het kader van de TTouch maken we een beginnetje met bodywraps. Nu nog met een sjaal van mij, gewoon losjes neergelegd om te wennen aan het gevoel. Ik vind het vooral heel erg Marco Borsato!

- Angelique
- 5-sterren

Zo te zien vind ze dat zelf ook
Herfstplaatjes van gister.
Dood blommetje in de voortuin
Little (dead) flower. by angelique van der Kroft, on Flickr
Levendig van het herfstzonnetje genietende blom in de achtertuin

Herfstplaatjes van gister.
Dood blommetje in de voortuin
Little (dead) flower. by angelique van der Kroft, on FlickrLevendig van het herfstzonnetje genietende blom in de achtertuin