Mini's 3-tal schreef:
Vanavond kwam een buurman ons melden dat er voor het weekend weer sneeuw verwacht word, maar dan een dik pak... Ga ik op buienradar de 7 daagse verwachting kijken, zie ik dat het woensdag, donderdag en vrijdag al kan gaan sneeuwen
Nee Nee NEE! Ik ga in protest!
Laat ze die sneeuw lekker houden daar!
Zit er ook niet echt op te wachten
Geeft véél meer extra werk met de dieren, Doranto kan niet op het gras en hier wordt altijd belachelijk veel gestrooid, zodat ik nauwelijks nog met de honden over straat kan.
Ik vind het maar een flut winter hoor , bah
Zaterdagochtend eens lekker kunnen wandelen , een beetje zon
Gisteren weer eens gelopen in de zeik . En nu ook weer zeik
Doranto schreef:
Zit er ook niet echt op te wachten
Geeft véél meer extra werk met de dieren, Doranto kan niet op het gras en hier wordt altijd belachelijk veel gestrooid, zodat ik nauwelijks nog met de honden over straat kan.
Hier is het dan weer het andere uiterste, er wordt helemaal nergens gestrooid waardoor je amper het terrein af kan. Tractoren rijden over de sneeuw, het vriest een nachtje en je hebt een ijsbaan. Levensgevaarlijk. Zelfs met spikes onder is het vrijwel niet te doen, laat staan met een hond aan een lijn.
Van pekel aan de pootjes hebben wij dan weer geen last
Hope schreef:
Hier is het dan weer het andere uiterste, er wordt helemaal nergens gestrooid waardoor je amper het terrein af kan. Tractoren rijden over de sneeuw, het vriest een nachtje en je hebt een ijsbaan. Levensgevaarlijk. Zelfs met spikes onder is het vrijwel niet te doen, laat staan met een hond aan een lijn.
Van pekel aan de pootjes hebben wij dan weer geen last
Hier idem. Vanochtend geglibberd over laatste sneeuw resten van zaterdag. De auto gaat dan echt glijden brrrr
Mini's 3-tal schreef:
Vanavond kwam een buurman ons melden dat er voor het weekend weer sneeuw verwacht word, maar dan een dik pak... Ga ik op buienradar de 7 daagse verwachting kijken, zie ik dat het woensdag, donderdag en vrijdag al kan gaan sneeuwen
Nou, ik zie op onze lokale weersverwachting alleen wat natte sneeuw. Op die glibberzooi zit niemand te wachten.