Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Ko... update pag 12/ hij is alweer wakker!
Wat een fijne berichten

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ko... update pag 12/ hij is alweer wakker!
hij is thuis!!!!
Zit lekker binnen en al weer te eten!
Vreetzak is t!
De jongens vinden t maar vreemd hoor.... konijnen buiten oke maar binnen nah...
vrijdag weer terug voor controle... heb ab spuiten mee en spoelmiddel..
Zit lekker binnen en al weer te eten!
Vreetzak is t!
De jongens vinden t maar vreemd hoor.... konijnen buiten oke maar binnen nah...
vrijdag weer terug voor controle... heb ab spuiten mee en spoelmiddel..
Re: Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
super!! Jullie komen er samen wel!!

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, wat goed om te lezen! ! Succes met de goede zorgen!
Jeetje wat een zorgen en wat ontzettend fijn dat het nu goed gaat! Echt fantastisch!!!
Kootje is net zo'n knokker als zijn vrouwtje
Kootje is net zo'n knokker als zijn vrouwtje
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik weet t niet.... hij voelt weer warm aan, houd zn kop nog schever...zn oortje hangt continu oortje is ook warm.
net weer metacam gegeven en zn wondjes uitgespoeld een jeetje zeg wat een smeerkaas weer......eten doet ie wel....
hij begint s ochtends en s avonds al te trillen als we bij zn kooi komen...
morgen iig terug voor controle.....morgen wilde ze de hechtingen eruit halen en t dicht laten groeien... dat gaat niet met die smeerkaas die eruit spuit met spoelen
net weer metacam gegeven en zn wondjes uitgespoeld een jeetje zeg wat een smeerkaas weer......eten doet ie wel....
hij begint s ochtends en s avonds al te trillen als we bij zn kooi komen...
morgen iig terug voor controle.....morgen wilde ze de hechtingen eruit halen en t dicht laten groeien... dat gaat niet met die smeerkaas die eruit spuit met spoelen
Jemig. De zorgen mogen nu onderhand echt wel minder worden bij jullie!!!
Misschien kun je (email) contact opnemen met EJ de Boer van Wilhelminapark. Hij heeft een bepaalde techniek met kaak/oorabcessen die heel erg goed werkt. Maakt ie een permanente opening oid, weet niet meer precies hoe het zat
Volgens mij heeft hij ook positieve ervaringen met honingzalf.
Welke ab krijgt ie?
Welke ab krijgt ie?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
honingzalf haalt de zooi toch niet weg.. komt echt van binnenuit..aan de buitenkant ziet t er goed uit
ab is duplociline injecties om de dag
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
- pearlsofpassion
- Moderator
Nu al dicht? Dat vind ik al ongelooflijk vroeg en nogal onrealistisch. Zo snel genezen die dingen niet.
Klinkt ook alsof zijn oortje nog steeds (of weer) ontstoken is. Warm, kopje scheef enz... Is er goed nagekeken dat er niets in vastzit? Gewoon een stukje hooi of dergelijke kan al zo'n problemen geven en dat blijft natuurlijk als het er blijft zitten.
Als dat goed gechecked is (desnoods met foto) en er zit niets in, zou ik een andere AB vragen. Eentje die je liefst rechtstreeks kan druppelen en die natuurlijk te combineren is met de AB die hij voor zijn kaakprobleem krijgt.
Dat zijn zware kuren, maar dan wordt het wel grondig aangepakt.
Daarnaast zou ik hem, zoveel je kan, vers groenvoer uit het park blijven voeren. Groen (gras, kruiden enz) uit de natuur, die op en veilige plaats gesneden worden, hebben natuurlijke probiotica op zich. Voor konijnen althans. Dat werkt het nog het beste om zijn darmen te ondersteunen tijdens AB-kuren. Als hij nog biks eet, kan je natuurlijk ook SS voeren tijdens die periode (ik weet niet wat je normaal van biks voert), als het wat helpt is dat altijd mooi.
Klinkt ook alsof zijn oortje nog steeds (of weer) ontstoken is. Warm, kopje scheef enz... Is er goed nagekeken dat er niets in vastzit? Gewoon een stukje hooi of dergelijke kan al zo'n problemen geven en dat blijft natuurlijk als het er blijft zitten.
Als dat goed gechecked is (desnoods met foto) en er zit niets in, zou ik een andere AB vragen. Eentje die je liefst rechtstreeks kan druppelen en die natuurlijk te combineren is met de AB die hij voor zijn kaakprobleem krijgt.
Dat zijn zware kuren, maar dan wordt het wel grondig aangepakt.
Daarnaast zou ik hem, zoveel je kan, vers groenvoer uit het park blijven voeren. Groen (gras, kruiden enz) uit de natuur, die op en veilige plaats gesneden worden, hebben natuurlijke probiotica op zich. Voor konijnen althans. Dat werkt het nog het beste om zijn darmen te ondersteunen tijdens AB-kuren. Als hij nog biks eet, kan je natuurlijk ook SS voeren tijdens die periode (ik weet niet wat je normaal van biks voert), als het wat helpt is dat altijd mooi.
Succes vanavond.
Honingzalf werkt wel goed tegen bacteriën etc. en nogmaals ik weet niet precies hoe hij te werk gaat maar hij heeft wel ontzettend veel ervaring met abcessen bij konijnen. Zijn email advies is snel en gratis dus doe ermee wat je wiltMe and my boys! schreef: honingzalf haalt de zooi toch niet weg.. komt echt van binnenuit..aan de buitenkant ziet t er goed uit
Als er nog zooi uitkomt mag het nog niet dichtgroeien, dus vrees dat je langer moet spoelen