Het blijft nog wel een tijdje bovenin je laatje hoor, je wil die engerds graag 's zeggen wat ze veroorzaakt hebben, je wil weten wat er achter je rug over jou bedisselt is.....je bent boos, onrustig.........na een tijd zakt het wat weg.....steeds verder.....tot de eindstreep.
ondanks alle ellende
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: ondanks alle ellende
Is er geen wijkagent waar je met je vraag terecht kan??
Het blijft nog wel een tijdje bovenin je laatje hoor, je wil die engerds graag 's zeggen wat ze veroorzaakt hebben, je wil weten wat er achter je rug over jou bedisselt is.....je bent boos, onrustig.........na een tijd zakt het wat weg.....steeds verder.....tot de eindstreep.
Hoe gaat het nu Lida?
De ergste paniek is gelukkig voorbij. Ik kan weer redelijk normaal functioneren, maar ik weet nog steeds niet wat er boven mijn hoofd hangt. Ik weet dat ik moet informeren bij een juridisch loket, maar die moed kan ik nog niet opbrengen.
Zolang er nog niets vanuit politie/nvwa/uwv/belasting/whatever komt kan het juridisch loket ook niets.Lida. S schreef: De ergste paniek is gelukkig voorbij. Ik kan weer redelijk normaal functioneren, maar ik weet nog steeds niet wat er boven mijn hoofd hangt. Ik weet dat ik moet informeren bij een juridisch loket, maar die moed kan ik nog niet opbrengen.
Ik begin steeds meer te denken dat je niets meer gaat horen... zou voor jou gemoedsrust fijn zijn als ze dat dan ook even laten weten...
Ik heb me laten vertellen dat ze bij het juridisch loket kunnen nagaan of er een pv is opgemaakt en wat de aanklacht is (als die er is).pluk schreef: Zolang er nog niets vanuit politie/nvwa/uwv/belasting/whatever komt kan het juridisch loket ook niets.
Ik begin steeds meer te denken dat je niets meer gaat horen... zou voor jou gemoedsrust fijn zijn als ze dat dan ook even laten weten...
Zolang ik niets zeker weet, hoop ik dat ik er niets meer van hoor. Maar dan kan ik het gedrag van de politie absoluut niet begrijpen. Waarom vonden zij het nodig om mij zo te behandelen en zo bang te maken, terwijl er niets aan de hand zou zijn? Echt ik kan het niet bevatten.
Daarom is een gang naar het juridisch loket misschien ook wel belangrijk. Zij zouden de vraag kunnen stellen of je kunnen helpen om de vraag te stellen bij de politie. Het kan toch niet zo zijn dat je op deze manier bejegend bent en dat er verder totale radiostilte is?Lida. S schreef: Ik heb me laten vertellen dat ze bij het juridisch loket kunnen nagaan of er een pv is opgemaakt en wat de aanklacht is (als die er is).
Zolang ik niets zeker weet, hoop ik dat ik er niets meer van hoor. Maar dan kan ik het gedrag van de politie absoluut niet begrijpen. Waarom vonden zij het nodig om mij zo te behandelen en zo bang te maken, terwijl er niets aan de hand zou zijn? Echt ik kan het niet bevatten.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik stel mij wel de vraag of dit niemand anders nog een keertje kan overkomen? En of er dan niet een andere conclusie komt over wat mag en wat niet.
Het zou toch fijn zijn als je duidelijkheid krijgt, voor jezelf nu, voor de toekomst, voor anderen enz...
Wij bij een volgende controle van iemand die een lijntje rijdt. Durft die dan zomaar beweren dat het allemaal in orde is? Ik weet niet of ik dat zelf zou geloven, want ook als je er nu niets meer van hoort heeft er niemand rechtuit gezegd dat dit mag... En is dat zo of is er toch een probleem hiermee?
Ik kan me voorstellen dat je toch ook gewoon wil weten waar je je aan moet houden en wat niet mag...
Ik hoop dat je toch nog bericht krijgt, of iets te weten kan komen, al is het maar om te weten of er nog een staartje komt, of je niets meer moet verwachten. Voor je eigen gemoedsrust in deze zaak.
Het zou toch fijn zijn als je duidelijkheid krijgt, voor jezelf nu, voor de toekomst, voor anderen enz...
Wij bij een volgende controle van iemand die een lijntje rijdt. Durft die dan zomaar beweren dat het allemaal in orde is? Ik weet niet of ik dat zelf zou geloven, want ook als je er nu niets meer van hoort heeft er niemand rechtuit gezegd dat dit mag... En is dat zo of is er toch een probleem hiermee?
Ik kan me voorstellen dat je toch ook gewoon wil weten waar je je aan moet houden en wat niet mag...
Ik hoop dat je toch nog bericht krijgt, of iets te weten kan komen, al is het maar om te weten of er nog een staartje komt, of je niets meer moet verwachten. Voor je eigen gemoedsrust in deze zaak.
Ik heb de NVWA en de belastingdienst geschreven en de situatie uitgelegd. Daarbij heb ik gevraagd wat mag en wat niet mag, welke eisen of voorwaarden er zijn enz. Zodra ik hier bericht van heb laat ik het jullie weten, zodat niemand mee hoeft te maken wat ik heb meegemaakt.
Fijn. En nu nog even eenLida. S schreef: Ik heb de NVWA en de belastingdienst geschreven en de situatie uitgelegd. Daarbij heb ik gevraagd wat mag en wat niet mag, welke eisen of voorwaarden er zijn enz. Zodra ik hier bericht van heb laat ik het jullie weten, zodat niemand mee hoeft te maken wat ik heb meegemaakt.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
+1!!Ronald schreef: Fijn. En nu nog even eenvoor jou!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

waardeloos dat de ambtelijke molens zo langzaam draaien
Goede actie Lida, ik hoop dat je snel een reactie krijgt en zo meer rust krijgtLida. S schreef: Ik heb de NVWA en de belastingdienst geschreven en de situatie uitgelegd. Daarbij heb ik gevraagd wat mag en wat niet mag, welke eisen of voorwaarden er zijn enz. Zodra ik hier bericht van heb laat ik het jullie weten, zodat niemand mee hoeft te maken wat ik heb meegemaakt.
jee ik lees nu pas alles, wat een schrik is dit zeg 
mbt het juridisch loket, wellicht kan iemand van bp met je mee?
Ja hoor ? Er is iemand zo lief om mee te gaan en ze wil zelfs eventueel het woord voeren als ik er niet uitkompetralita schreef: jee ik lees nu pas alles, wat een schrik is dit zeg
Kijk... Ook dat is BP!Lida. S schreef: Ja hoor ? Er is iemand zo lief om mee te gaan en ze wil zelfs eventueel het woord voeren als ik er niet uitkom