Hier idem.....Martine-Tom schreef: dat denk ik ook, ik ben bijna verliefd op de mijne![]()
Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Philips airfryer
-
Lil
Altijd onzin gevonden. Totdat oven stuk ging en nu heb ik k*t oven brrr. En wanneer verdien ik die 70 euro terug? Geen idee zal best lang duren vrees ik.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Welke oven heb jij?Martine-Tom schreef: dat denk ik ook, ik ben bijna verliefd op de mijne![]()
-
Martine-Tom
Nutid OV9 van Ikea/Whirlpoolhannabelgje schreef: Welke oven heb jij?

Ik noem dr Nuttje, zal morgen even een foto van haar maken, deze even snel van het web gehaald.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoiets stond ook op mijn verlanglijstje maar helaas geen budget voor.
Denk dat het met de airfyer is zoals met zoveel dingen. Je mist hem niet als je hem niet kent, maar als je hem wél kent kun je niet meer zonder.
-
Martine-Tom
heb ik gzd niet zoveel last van, ben best blij met wat ik heb, heb eigenlijk geen gadgets, op de vleesdroger na dan. Ik vraag me ook af of als het nieuwtje eraf is hijnnig zo handig blijkt, want dat zie ik vaak wel gebeuren met dit soort dingen.MargaS schreef: Denk dat het met de airfyer is zoals met zoveel dingen. Je mist hem niet als je hem niet kent, maar als je hem wél kent kun je niet meer zonder.
Hoeveel kan er tegelijk in, als je met 2 personen friet eet en beiden 2 kroketten...hoevaak moet je m dan aanzetten?
-
Martine-Tom
ja serieus, past er nog zoveel in? Wow dat valt me echt mee!keetje schreef: 1X.
- Pauline
- 5-sterren

Kan friet en kroketten tegelijk? Handig!keetje schreef: 1X.
4 kroketten onderin, rekje erop en daar de friet op, of andersom. Ja, dat schijnt dus te kunnen.

Zo kan het ook.
Wat voor rekje?
Ik heb een grillmatje op maat geknipt.
Dat gebruik ik ook onderin het mandje als ik vlees of vis er in doe. Daar blijft niets aan plakken.
Dat gebruik ik ook onderin het mandje als ik vlees of vis er in doe. Daar blijft niets aan plakken.
T mandje van mijn nep princess daar plakt niets in vast