Mini's 3-tal schreef: Bedenktijd? Kon je d'r niet gewoon gelijk meenemen? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch?
![]()
![]()
Volgende week... Het werkt niet... ;-(
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Volgende week...
- Dwarreltje
- 5-sterren

Wat een leukerd! Op die tweede foto is m.i. de buldog wel enigszins in de kop te zien toch? Hoop dat Droppie het wordt
(ik ben verliefd op Eddie...
)
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op zo 20 sep 2015, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
O wat leuk dat jullie
zijn, op naar morgen 
Eddie is ook ontzettend leuk!!!Dwarreltje schreef: Wat een leukerd! Op die tweede foto is m.i. de buldog wel enigszins in de kop te zien toch? Hoop dat Droppie het wordt(ik ben verliefd op Eddie...
![]()
)
Heb je nog een plekje over dan?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook zeer zwaar verliefd op Eddie. [emoji20] Helaas op dit moment niet mogelijk om een tweede hond te hebben qua oppas anders was hij hier zeker welkom geweest.
Drop is erg leuk vind ik.
Succes met wachten!!
Drop is erg leuk vind ik.
Succes met wachten!!
oh stuur ik je een mislukte pb, heb je hier gewoon een topic die ik mee kan volgen.
anders zal ik je heel stiekem fluisteren dat ik vandaag heel veel leuke wolfjes heb gezien
anders zal ik je heel stiekem fluisteren dat ik vandaag heel veel leuke wolfjes heb gezien
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Dat dacht ik ookLil schreef: Jaaaaaaa een alerthond!!! Ik dacht ff Kimya maar droppie is ook onwijs mega leuk. Ooooo ik duim!!!!
Dat wist ik welflodder en dwarrel schreef: Dat dacht ik ook![]()
Ik heb ook leuke wolfjes geziensignmodel schreef: oh stuur ik je een mislukte pb, heb je hier gewoon een topic die ik mee kan volgen.
En Droppie
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Gloof dat je er al uit bent 
Nadat ik Flodder had gezien op de site van PAWS heb ik ook geen oog meer dicht gedaan tot ik de volgende dag kon bellen
Nadat ik Flodder had gezien op de site van PAWS heb ik ook geen oog meer dicht gedaan tot ik de volgende dag kon bellen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

[quote="flodder en dwarrel"]
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Anne in Duitsland schreef: Nog twee uur, dan is het de volgende dag, Kimmekind!![]()
![]()
-
Lil
LOL!Anne in Duitsland schreef: Nog twee uur, dan is het de volgende dag, Kimmekind! :P :biggrin2:
Ik hoop dat ze niet gebeld heert, want denk dat ze voor straf geen hond meer mag. ;)
Lil schreef: LOL!
Ik hoop dat ze niet gebeld heert, want denk dat ze voor straf geen hond meer mag.![]()
Ben braaf geweest 8)
-
Lil
Dus.... na een nachtje slapen..... hebben jullie er nog steeds veel zin in?Kim_S schreef:
Ben braaf geweest 8)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

We zijn al vierentwintig uur verder, Kimmekind...