Mijn broertje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mijn broertje
Ik duim ook mee. Ik wens jullie heel veel sterkte 
Duimen draaien hoop dat hij weer vooruit gaat.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
he verdorie!
Nu alleen maar vooruit gaan graag Joris!
Nu alleen maar vooruit gaan graag Joris!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè gat, wat een zorgen weer... Ik hoop dat er sinds vrijdag weer wat vooruitgang is met Joris. Ik blijf duimen dat alles goed komt met hem, en snel!
Vandaag was hij wat helderder. Eindelijk...
Het lijkt erop dat hij nu een beetje kan gaan meedenken over zijn revalidatie. Maar hij mag nog steeds niet eten omdat hij moeilijk slikt en dat frustreert nogal.
Zijn schedel is nu erg ingevallen aan een kant. Grote kans dat ze het de komende week weer gaan herstellen dus dan weer een operatie.
De canule helpt wel bij het herstel.
Maar hij is nu een mager, verzwakt manneke met een raar hoofd
dus nog een hele lange weg te gaan.
Het lijkt erop dat hij nu een beetje kan gaan meedenken over zijn revalidatie. Maar hij mag nog steeds niet eten omdat hij moeilijk slikt en dat frustreert nogal.
Zijn schedel is nu erg ingevallen aan een kant. Grote kans dat ze het de komende week weer gaan herstellen dus dan weer een operatie.
De canule helpt wel bij het herstel.
Maar hij is nu een mager, verzwakt manneke met een raar hoofd
Jeetje, het is echt mega heftig zeg.... Ach, arme Joris, ik vind het zo sneu voor hem
. En ook weer een operatie... terwijl hij nog zo zwak is, he bleh. Nou, we blijven gewoon in turbo! Maar hee, wel fijn dat hij helder was. Dat is wel heel goed nieuws!
Een beetje meer helder is wel goed nieuws. Dat de effecten van dit bizarre ongeluk dan wel (letterlijk) meer "in the face" zijn, lijkt me enorm moeilijk.
Maar ondanks de frustratie van niet eten en een operatie in het vooruitzicht, wel fijn dat hij mee kan denken over zijn revalidatie. Dikke kus voor jullie allemaal en we duimen stug door!
Maar ondanks de frustratie van niet eten en een operatie in het vooruitzicht, wel fijn dat hij mee kan denken over zijn revalidatie. Dikke kus voor jullie allemaal en we duimen stug door!
Fijn dat hij weer wat helderder was...
De rest is idd nog
Ik blijf duimen
De rest is idd nog
Ik blijf duimen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ondanks alles klinkt dat gelukkig wel al iets positiever. De woorden 'meedenken' en 'herstel' in één zin klinkt in ieder geval hoopgevend. En de rest, tja. Het is een vette dooddoener, maar toch: 'ze kunnen zo veel tegenwoordig...' Er zullen helaas nog wel een aantal operaties voor nodig zijn, maar op zich is de kans denk ik groot dat je broer straks weer met een normaal gevormd hoofd zal rondlopen. Daar zal alleen best veel tijd overheen gaan.
Maar het belangrijkste is dat hij weer herstelt, dat zijn verstandelijke vermogens behouden zijn gebleven en dat er voor hem überhaupt een toekomst is om je op te richten! Ik hoop dat het herstel nu zonder angstaanjagende tegenslagen doorzet!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Wat een nasleep heeft zo'n val
Even lekker voetballen
En dan zo'n impact
Ik blijf duimen draaien in de hoop dat het helemaal goed gaat komen
Even lekker voetballen
En dan zo'n impact
Ik blijf duimen draaien in de hoop dat het helemaal goed gaat komen
- Charlie Angel
- Moderator
Het blijft zo heftig allemaal zeg, en nu is alles ook lichamelijk zo duidelijk zichtbaar.
Wel mooi dat hij wat helderder is en klinkt positief dat hij wat kan meedenken over de revalidatie.
Het is een lange weg, maar ik hoop dat er vooral een stijgende lijn blijft. Sterkte allemaal.
Wel mooi dat hij wat helderder is en klinkt positief dat hij wat kan meedenken over de revalidatie.
Het is een lange weg, maar ik hoop dat er vooral een stijgende lijn blijft. Sterkte allemaal.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik vind het ook enorm heftig, en dat na iets sufs, een potje zaalvoetbal en leuk moet zijn, beetje ontspanning en sporten is gezond nietwaar?
Ik hoop dat het als maar beter blijft gaan, blijf dus duimen voor jullie.
Heel veel sterkte ook voor Joris met de weg die hij nog moet gaan
Ik hoop dat het als maar beter blijft gaan, blijf dus duimen voor jullie.
Heel veel sterkte ook voor Joris met de weg die hij nog moet gaan
Enorm fijn dat hij weer helderder was en mee mag/kan denken over revalidatie
Al heeft hij duidelijk nog een lange weg te gaan
Al heeft hij duidelijk nog een lange weg te gaan
Heftig hoor, maar mooi nieuws dat hij meer helder is!
Ik blijf duimen!
Ik blijf duimen!