Re: Wat heb je enzovoort....deel 665

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Kaela schreef:Een vrij duur prutsvliegtuig :P

Ik kon het verschil niet horen, maar de komende tijd gaan ze kennelijk met JSF's en F16's vliegen om het verschil in geluid(soverlast) te onderzoeken. Dus we mogen er even fijn van genieten!
Ik vond het wel wat minder scherp klinken. Of zo. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen. :biggrin2:
Ach, lawaai maakt het toch.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Hylos schreef:Ik vond het wel wat minder scherp klinken. Of zo. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen. :biggrin2:
Ach, lawaai maakt het toch.
En dan zit jij er nog een stuk dichter op.

Ik ga vrijdag denk ik maar eens op Leeuwarden werken. Waarom weet ik niet, maar het kan zo maar zijn dat ik ineens verdwaal daar... ::)
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ronald schreef:En dan zit jij er nog een stuk dichter op.

Ik ga vrijdag denk ik maar eens op Leeuwarden werken. Waarom weet ik niet, maar het kan zo maar zijn dat ik ineens verdwaal daar... ::)
We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Ik las dat de test verplaatst is, is het nu vrijdag dan?
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Heerlijk, eindelijk weer eens een vrije ochtend. Wij laten ons huis grondig verbouwen (ik, want de zeeman is varen), het ritme bestaat uit aannemers, loodgieters, elektricien, stucadoor, tegelzetter en nog een zwik mensen over de vloer. Boren, timmeren, veel stof en het mooiste is.. we zijn nog lang niet klaar. Boven de badkamer alles eruit, alles nieuw erin. En straks beneden de vloer eruit, vloerverwarming erin en ipv laminaat stroeve plavuizen zodat de hond niet uit kan glijden en het makkelijk schoon te houden is.

Vanmorgen dus lekker genoten op de Waalsdorpervlakte, veel wild gezien, hele kleine vosjes en vreselijk veel nijnen. :smitten:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Els&Flow schreef:Heerlijk, eindelijk weer eens een vrije ochtend. Wij laten ons huis grondig verbouwen (ik, want de zeeman is varen), het ritme bestaat uit aannemers, loodgieters, elektricien, stucadoor, tegelzetter en nog een zwik mensen over de vloer. Boren, timmeren, veel stof en het mooiste is.. we zijn nog lang niet klaar. Boven de badkamer alles eruit, alles nieuw erin. En straks beneden de vloer eruit, vloerverwarming erin en ipv laminaat stroeve plavuizen zodat de hond niet uit kan glijden en het makkelijk schoon te houden is.

Vanmorgen dus lekker genoten op de Waalsdorpervlakte, veel wild gezien, hele kleine vosjes en vreselijk veel nijnen. :smitten:
Heb je dalijk wel een geheel nieuw huis bijna! Met alles zoals jij dat wilt! :D Toch leuke vooruitzichten he voor als het eenmaal klaar is ;)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Kaio schreef:Heb je dalijk wel een geheel nieuw huis bijna! Met alles zoals jij dat wilt! :D Toch leuke vooruitzichten he voor als het eenmaal klaar is ;)
Zeker weten!! Dit is een heerlijk huis, maar er moest het nodige aan gebeuren dus de keus was of verhuizen of verbouwen. Het is verbouwen geworden.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Hylos schreef:We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Nope. De "belevingsvluchten" zijn nu gepland op donderdag. Maar op vrijdag zal er best ook nog wel gevlogen worden. En anders dan staan ze daar wel :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hylos schreef:We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Stiens heb ik ook nog gewoond. Mooi dorp met een heerlijk zwembad dat in die tijd net nieuw was :)
Ik heb de straaljagers daar altijd een stuk minder 'irritant' gevonden dan de traumaheli's die ik tegenwoordig over mijn huis heb vliegen ::)
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Met Pummeke naar de da geweest, rondje anaalklieren.
Tante Pollewop is het afgelopen jaar 3kg afgevallen, en weegt nu een keurige 19,5kg O0
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Pakje aangenomen. Het kind heeft weer een nieuwe trui (paars met olifanten, heel leuk!) en een analoog spelletje memory.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Inge en Bono schreef:Met Pummeke naar de da geweest, rondje anaalklieren.
Tante Pollewop is het afgelopen jaar 3kg afgevallen, en weegt nu een keurige 19,5kg O0
Goedzo!
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Afgelopen zondag hebben Mayla en ik een agilitywedstrijd meegedaan samen met Barbara en Oy. Het was erg leuk, hoewel Mayla en ik bijna laatste waren, het is ook zo'n eigenwijze k*ttekop !! Daarbij ben ik reuze onhandig :P Maar we hebben veel lol gehad. Barbara en Oy liepen 3 foutloze ronden, die gingen keigoed.

Verder mogen Mayla en ik vanaf a.s.maandag meetrainen met de gevorderden, daar word ik wel blij van. Hoewel we dan van de beste in de groep ineens de slechtste worden ::)

Nog ruim 2 weken, dan mag ik weer naar de podotherapeut, hopen dat er nu steunzolen gemaakt worden waarmee ik pijnvrij kan lopen :-\ :-\

Verder is het leven goed.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik had ook een onverwacht pakje! Een bierpakketje ipv bloemen, we hebben vandaag 10 jaar verkering :D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Gefeliciteerd!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ik had ook een onverwacht pakje! Een bierpakketje ipv bloemen, we hebben vandaag 10 jaar verkering :D
Gefeliciteerd!

Gesloten