Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Zolang ze voldoende drinkt en geen koorts krijgt zou ik het even aankijkenzurca schreef: Er is wel een spoednummer wat ik zou kunnen bellen...
Maar ik hoop dat de okugest gaat helpen. Daarbij is Noa verder gewoon redelijk te pas. Ze eet en drinkt, ze heeft vandaag zelf wat gespeelt...
Ik hou het maar even op maandag om te bellen..
Zeker een "kek" jasje heb je ervan gemaakt zeg!!
En dat kraagje doet 't em idd!!
Dat braken zou heel goed door de AB kunnen komen.
Zolang ze verder wel eet en niet echt ziek is denk ik dat je je niet echt zorgen hoeft te maken.
Het zou heel goed ook van de Metacam kunnen komen. Is natuurlijk een NSAID.
Wellicht als je die protexin eventjes een tijdje geeft dat dat ook weer beter gaat?
Weet je al de juiste dosering? Ik denk zelf een half maatschepje dat dat wel kan? Volgens mij kun je er niet gauw teveel van geven. Ben benieuwd of ze het nog eet als je het over haar voeding heen doet.
Dikke knuffel voor je mooie meissie!!
En dat kraagje doet 't em idd!!
Dat braken zou heel goed door de AB kunnen komen.
Zolang ze verder wel eet en niet echt ziek is denk ik dat je je niet echt zorgen hoeft te maken.
Het zou heel goed ook van de Metacam kunnen komen. Is natuurlijk een NSAID.
Wellicht als je die protexin eventjes een tijdje geeft dat dat ook weer beter gaat?
Weet je al de juiste dosering? Ik denk zelf een half maatschepje dat dat wel kan? Volgens mij kun je er niet gauw teveel van geven. Ben benieuwd of ze het nog eet als je het over haar voeding heen doet.
Dikke knuffel voor je mooie meissie!!
Noa heeft tot nu toe nog niet overgegeven...
Ze lijkt weer wat beter te pas dan gisteren..Vandaag heeft ze heel de dag op de slaapkamer gezeten omdat wij naar de Winner waren en pakjesavond hadden. Zonet was ze erg blij dat ze uit de slaapkamer kon, met een blik van "zo hehe eindelijk" liep ze met opgestokken staart langs me heen
Ze lijkt weer wat beter te pas dan gisteren..Vandaag heeft ze heel de dag op de slaapkamer gezeten omdat wij naar de Winner waren en pakjesavond hadden. Zonet was ze erg blij dat ze uit de slaapkamer kon, met een blik van "zo hehe eindelijk" liep ze met opgestokken staart langs me heen
zurca schreef: Noa heeft tot nu toe nog niet overgegeven...
Ze lijkt weer wat beter te pas dan gisteren..Vandaag heeft ze heel de dag op de slaapkamer gezeten omdat wij naar de Winner waren en pakjesavond hadden. Zonet was ze erg blij dat ze uit de slaapkamer kon, met een blik van "zo hehe eindelijk" liep ze met opgestokken staart langs me heen![]()
Ze heeft nog niet overgegeven...duimduimduimerdeduim....
Ze is vandaag wat meer aktief...Vanmorgen was ze al uit bed en in de woonkamer en daar is ze nu nog steeds. Ik heb haar daarnet haar shirt uitgedaan zodat ze zich eens lekker kon wassen. Ik heb mn vingers op de krammetjes gehouden zodat ze daar niet bij kon. Nou ze heeft zich zeer uitgebreid van top tot teen zitten poetsen, mijn vingers ook gelijk
Nu ligt ze heerlijk opgekruld te slapen zonder haar shirt. Maar ik ga zo met tous aan de wandel dus dan moet tie toch weer aan...

Haar kale lijfje..aan de ene kant zit nog netjes de pleister over de krammetjes.

Aan de andere kant is tie eraf, ziet er wel netjes uit toch?

Ze is vandaag wat meer aktief...Vanmorgen was ze al uit bed en in de woonkamer en daar is ze nu nog steeds. Ik heb haar daarnet haar shirt uitgedaan zodat ze zich eens lekker kon wassen. Ik heb mn vingers op de krammetjes gehouden zodat ze daar niet bij kon. Nou ze heeft zich zeer uitgebreid van top tot teen zitten poetsen, mijn vingers ook gelijk
Nu ligt ze heerlijk opgekruld te slapen zonder haar shirt. Maar ik ga zo met tous aan de wandel dus dan moet tie toch weer aan...

Haar kale lijfje..aan de ene kant zit nog netjes de pleister over de krammetjes.

Aan de andere kant is tie eraf, ziet er wel netjes uit toch?

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ziet er goed uit! Heerlijk he, als ze zich weer eens goed kunnen wassen!
Ze krijgt ook weer echt haar "kattenstreken" terug...
Afgelopen week had ik wat kleine blikjes blikvoer gehaald voor haar...Een van de smaken vond ze wel lekker dus daar een aantal andere blikjes van gehaald. Dit krijgt ze dan zodat ik haar probiotica en okugest daar doorheen kan doen, cb wil ze niet eten..Maar na dat ene blikje bleek haar smaak alweer bijgesteld. Dus andere smaakjes gehaald. Vanmorgen een nieuw blikje open maar nee niet naar wens. Dus ik doe vanavond een klein beetje van dat blikje door Meid haar cb. Meid vind alles best als er maar een beetje blik door de cb gaat, dus die was lekker aan het eten...en aan het eten...en nog meer aan het eten..Ik dacht "zo die Meid die gaat nogal tekeer..." Ga ik kijken zit Noa dat bakje leeg te eten

Afgelopen week had ik wat kleine blikjes blikvoer gehaald voor haar...Een van de smaken vond ze wel lekker dus daar een aantal andere blikjes van gehaald. Dit krijgt ze dan zodat ik haar probiotica en okugest daar doorheen kan doen, cb wil ze niet eten..Maar na dat ene blikje bleek haar smaak alweer bijgesteld. Dus andere smaakjes gehaald. Vanmorgen een nieuw blikje open maar nee niet naar wens. Dus ik doe vanavond een klein beetje van dat blikje door Meid haar cb. Meid vind alles best als er maar een beetje blik door de cb gaat, dus die was lekker aan het eten...en aan het eten...en nog meer aan het eten..Ik dacht "zo die Meid die gaat nogal tekeer..." Ga ik kijken zit Noa dat bakje leeg te eten

Zo een heb ik hier ook. Zipper. Als ik hem zelf eten aanbied hoeft hij het vaak niet. Maar o wee als hij ziet dat een van de andere katten aan het eten is, of ik eten voor de honden aan het maken ben. Dan is hij er als de kippen bij, zelfs als ik wat voor mezelf klaarmaak. Hij kan er gewoon niet tegen dat een ander iets te eten heeft en hij niet. Tegenwoordig zet ik hem even buiten als Mistral aan het eten is, want die kreeg gewoon te weinig, Zip duwde hem steeds weg. SR is uit ander hout gesneden, die laat zich niet wegduwen 8)