Maar het advies is heel goed!!Jolly schreef: hihi tis Bram bij margreet,en niet Pim die is van mij.
oww lees net verder dat je het daar wel goed hebt.
GNRH implantaat
Moderator: Lizzy
Re: GNRH implantaat
[quote="Ine"]
Maar het advies is heel goed!!
[/quote]
zekers en ondanks dat het voor margreet geschreven was, gaan we dat ook weer eens toepassen.
Maar het advies is heel goed!!
[/quote]
zekers en ondanks dat het voor margreet geschreven was, gaan we dat ook weer eens toepassen.
ga het in ieder geval wel proberen ja,al zal dat betekenen dat ik meer met hem alleen weg moet,anders gaat het erg lastig met 3 honden aan de lijn 8)
[quote="margreet"]
ga het in ieder geval wel proberen ja,al zal dat betekenen dat ik meer met hem alleen weg moet,anders gaat het erg lastig met 3 honden aan de lijn 8)
[/quote]
wat mij wel opvalt trouwens, is dat als ik alleen met Pim weg ben, dus ook zonder Fenna, het wel minder erg lijkt, dan wanneer Fenna en Chasey erbij zijn.
Heb jij die ervaring ook? en dan dus als je echt alleen bent met Bram he, want zonder fenna en chasey ben jij altijd.
[/quote]
wat mij wel opvalt trouwens, is dat als ik alleen met Pim weg ben, dus ook zonder Fenna, het wel minder erg lijkt, dan wanneer Fenna en Chasey erbij zijn.
Heb jij die ervaring ook? en dan dus als je echt alleen bent met Bram he, want zonder fenna en chasey ben jij altijd.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Jolly"]
hihi tis Bram bij margreet,en niet Pim die is van mij.
[/quote]
ik zat even snel op m'n werk stiekem te bp-en dus het moest even snel.
[quote="Jolly"]
[/quote]
Ik merk nu trouwens dat Indy juist rustiger word, nu ik hem samen met Sita uitlaat. Twee honden kunnen elkaar zeker versterken, maar Sita negeert andere honden volkomen. Ik laat haar aan de buitenkant lopen en omdat zij niet reageert, is Indy ook een stuk relaxter.
hihi tis Bram bij margreet,en niet Pim die is van mij.
[/quote]
[quote="Jolly"]
[/quote]
Ik merk nu trouwens dat Indy juist rustiger word, nu ik hem samen met Sita uitlaat. Twee honden kunnen elkaar zeker versterken, maar Sita negeert andere honden volkomen. Ik laat haar aan de buitenkant lopen en omdat zij niet reageert, is Indy ook een stuk relaxter.
Chasey reageerde voorheen ook niet, maar sinds kort dus helaas ook wel.
Ik hoop dus voor jou dat Sita niet ook gaat reageren, dan zou het mooi zijn.
Ik hoop dus voor jou dat Sita niet ook gaat reageren, dan zou het mooi zijn.
Als jij met Fenna en Chasey erbij bent dan krijgt hij minder aandacht en weet nu dus een manier om die aandacht wel te krijgen?Jolly schreef: wat mij wel opvalt trouwens, is dat als ik alleen met Pim weg ben, dus ook zonder Fenna, het wel minder erg lijkt, dan wanneer Fenna en Chasey erbij zijn.
dat zou heel goed mogelijk zijn, ware het niet dat hij alleen ook precies hetzelfde doet alleen dan niet met alle honden.
Inderdaad is het makkelijker om met hem alleen op pad te zijn,ik denk dat hij de roedel wil verdedigen en daarom alvast maar in de aanval gaat.
Uiteraard heb ik ook meer oog voor hem en zie ik eerder iets aankomen waarop ik dus regaeer en hem bij me roep.
Zolang ik met hem aan het trainen ben gaat het ook prima,kortom mijnheer moet bezig gehouden worden.
Heb trouwens net gevoeld dat zijn ballen eindelijk wat kleiner zijn.
Ik ben heel benieuw hoe hij binnenkort reageert als zijn trainingsmaatje loops is.
Uiteraard heb ik ook meer oog voor hem en zie ik eerder iets aankomen waarop ik dus regaeer en hem bij me roep.
Zolang ik met hem aan het trainen ben gaat het ook prima,kortom mijnheer moet bezig gehouden worden.
Heb trouwens net gevoeld dat zijn ballen eindelijk wat kleiner zijn.
Ik ben heel benieuw hoe hij binnenkort reageert als zijn trainingsmaatje loops is.
Net kwam ik thuis en Luuk reageerde op een voor hem vreemde, heel vriendelijk en aanhalig. Totaal anders dan voorheen.
Ook blijken z'n ballen nu iets geslonken.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
mischien duurde het gewoon langer eer de werking bij deze stoere binken ging inzetten. Wie weet komt er nu nog een ware verandering (window of oppertunity) waarna jullie mooi kunnen trainen met andere honden netjes benaderen en passeren
ik hooop het 
klinkt al hoopvoller en misschien is bij hem ook wel toch geduld het sleutelwoord.Hoe schreef: Net kwam ik thuis en Luuk reageerde op een voor hem vreemde, heel vriendelijk en aanhalig. Totaal anders dan voorheen.
Ja, dat hoop ik ook!Jolly schreef: klinkt al hoopvoller en misschien is bij hem ook wel toch geduld het sleutelwoord.
Trouwens, de voor hem vreemde, was Pam
Zo,dan is het nog knapper,want die is me vreemdHoe schreef: Ja, dat hoop ik ook!
Trouwens, de voor hem vreemde, was Pam![]()
Mutsmargreet schreef: Zo,dan is het nog knapper,want die is me vreemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()