Whoofer kotst!
Moderator: Lizzy
Re:Whoofer kotst! Update pagina 13, de WagenRenk
Ik denk morgen exstra aan jullie 
-
lekker kort
Succes morgen met Whoofertje
Groet Fritz.
Groet Fritz.
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
heel veel succes morgen 
Heel veel sterkte morgen L& L 
We blijven allemaal hopen dat het iets is dat met medicijnen valt te verbeteren of te genezen
We blijven allemaal hopen dat het iets is dat met medicijnen valt te verbeteren of te genezen
Sterkte morgen Leo en Lizzy, en Whoofer natuurlijk ook. Ik zal aan jullie denken
.
dank jullie wel allemaal! we houden jullie op de hoogte!
Heel veel sterkte morgen.
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Vandaag de dag van de waarheid?
Zou wel fijn zijn als er nu eindelijk eens duidelijkheid kwam.
Sterkte.
Zou wel fijn zijn als er nu eindelijk eens duidelijkheid kwam.
Sterkte.
Heel veel sterkte vandaag
En geef Whoofer nog een dikke knuffel. Ik hoop dat jullie er nu eindelijk achterkomen wat er precies aan scheelt, en dat er eigenlijk heel makkelijk iets aan gedaan kan worden.
Zal aan jullie denken vandaag, veel sterkte en een
voor Whoofer!
Re:Whoofer kotst! Update pagina 20
Helaas is de ochtend in de WagenRenk niet zo gelopen zoals ik had gehoopt. Bij het maken van de echo werd geconstateerd dat er twee (vrij grote) plekken op de lever van Whoofer te zien zijn. En tevens wat plekken op de milt.
Whoofer is direct onder narcose gebracht en er zijn biopten uit de lever en milt genomen.
Het wachten is nu op de uitslag. Deze krijgen we waarschijnlijk overmorgen.
Helaas liggen de plekken op de lever op een zeer ongunstige plek. Mochten het goedaardige tumoren zijn, zijn ze bijvoorbeeld operatief niet/zeer moeilijk weg te halen.
Overigens zouden deze plekken op de lever heel goed de oorzaak kunnen zijn van de misselijkheid. Dit drukt dan op de maag, waardoor er een prikkeling tot misselijkheid ontstaat.
Maar laten we de uitslag maar eerst even afwachten....
Ehhh, ik ga er weer mee stoppen want ik moet dit even verwerken. Ik had dit namelijk niet verwacht.....
Whoofer is direct onder narcose gebracht en er zijn biopten uit de lever en milt genomen.
Het wachten is nu op de uitslag. Deze krijgen we waarschijnlijk overmorgen.
Helaas liggen de plekken op de lever op een zeer ongunstige plek. Mochten het goedaardige tumoren zijn, zijn ze bijvoorbeeld operatief niet/zeer moeilijk weg te halen.
Overigens zouden deze plekken op de lever heel goed de oorzaak kunnen zijn van de misselijkheid. Dit drukt dan op de maag, waardoor er een prikkeling tot misselijkheid ontstaat.
Maar laten we de uitslag maar eerst even afwachten....
Ehhh, ik ga er weer mee stoppen want ik moet dit even verwerken. Ik had dit namelijk niet verwacht.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 13 jul 2004, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.