Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Nee speklap krijgt Dwayne ook niet. Zuurkool vind ie heerlijk.
Groningen, Sontplein --> M + KFC + IKEA. Gekker dan dit wordt het niet!-Saskia- schreef: Bij Harderwijk (ik denk niet noordelijk genoeg?) zitten een Mac én een KFC bij elkaar. Pal naast de snelweg.![]()
Die kennen mij al kende ik alRonald schreef: Groningen, Sontplein --> M + KFC + IKEA. Gekker dan dit wordt het niet!
Aangezien ik tegenwoordig luxepaard ben, heb ik zomaar heel luxe net eieren gebakken voor tussen de boterham.
gekookte aardappels, sperziebonen uit de vriezer en gebakken vis. Als toetje tira mi su.
Ik weet het nog niet.. ik weet het nog niet.. ik weet het nog niet.. Word wel langzaam tijd dat ik wat ga bedenken..
- - Judith -
- 5-sterren

Andijviestamppot met een gehaktbal.
Kon je het niet vindenNadia schreef: Kom eraan!!
Vandaag eten wij broccoli met een saucijsje en een aardappeltje
Zuurkoolstamp met de overgebleven goulash van gisteren. Beetje andere kruiden doorheen gekieperd, kaas erover en dan hoop ik dat het hapbaar is. Anders haal ik alsnog een Brammetje.
Vieze pizza met als toetje een hele grote mango.
Hier ook vieze pizza. Bij gebrek aan zin / puf om te koken...
Het is tegenwoordig woensdag patatdag.
Dan heeft de plaatselijke frieterie een aanbieding. Friet met pusflap en salpiconstok met mosterd moutarde
Dan heeft de plaatselijke frieterie een aanbieding. Friet met pusflap en salpiconstok met mosterd moutarde
Een of andere soep die een buurvrouw/vriendin bracht nadat ze mijn honden ook al uitgelaten had... Niet kunnen bewegen is toch niet leuk 
Lizzy schreef: Zuurkoolstamp met de overgebleven goulash van gisteren. Beetje andere kruiden doorheen gekieperd, kaas erover en dan hoop ik dat het hapbaar is. Anders haal ik alsnog een Brammetje.
uhhh, ik ben uit de oertijd
Wij eten vanavond kippedijenvlees (over van gisteren) met een salade van rode kool, appel, peen en pastinaak. Versierd met gehakte amandelen, stukjes dadel, kokos, oh ja, en geroosterde pompoenpitjes.
Weet hier misschien iemand wat voor gerecht "kapsalon" is? ??? ??? Dat staat hier op de lijst van de (afhaal)tja weet niet wat voor afhaal eigenlijk. Is niet halal maar ze hebben tig pizza's, shoarmaschotels, grillschotels, shashlicks maar ook " kapsalon". Bij een Turks restaurant zag ik het ook op de kaart staan. Ik heb het met google geprobeerd maar dan krijg ik dus alleen kapsalons voor haar knippen
Lasagne !
Ik kook weer eens sinds jaren (manlief kookt altijd, vind die leuk hoor !!) en ben heel benieuwd hoe het gaat smaken
Ik kook weer eens sinds jaren (manlief kookt altijd, vind die leuk hoor !!) en ben heel benieuwd hoe het gaat smaken