Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fransbulletje
Speltvolkorenpasta met venkel-courgette-rode ui-knoflook-doperwtjes-gerookte zalm-italiaanse kruiden en room.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Mowgli schreef: gekookte aardappels, gegratineerde broccoli en een pusflap van Valess
Wij gaan vandaag maar bestellen of afhalen... Nu is het alleen nog de vraag wat. Wat een luxe-probleem zeg!Mowgli schreef: Wij hadden gister een verse rode kool gekocht. Eens kijken of ik na mijn veel te korte nacht en met keelpijn en nog steeds watten in mijn hoofd straks nog steeds zin heb om te koken. We zouden er dan gekookte aardappels en een bio schnitzel bij eten.
spruitjesstamppot.
- Pauline
- 5-sterren

Rollade met honingmosterdsaus, bietensalade en PPP's met slagroom.
Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Wij hebben laatst een rode kool uit de ruilkast beneden gehaald. Kreng weegt meer dan 4 kiloMowgli schreef: Wij hadden gister een verse rode kool gekocht. Eens kijken of ik na mijn veel te korte nacht en met keelpijn en nog steeds watten in mijn hoofd straks nog steeds zin heb om te koken. We zouden er dan gekookte aardappels en een bio schnitzel bij eten.
Gemarineerde kippenpoten uit de oven en stoofpeertjes. Geen fut meer voor slaai erbij.
- Angelique
- 5-sterren

Tomaten/paprikasoepje, salade met stokbrood en zalmcarpaccio, wat weggespoeld werd met roze bubbels 

AW: Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
degene die wij gekocht hadden weegt 2 kg, genoeg om 5 keer rode kool te eten.Mini's 3-tal schreef: Wij hebben laatst een rode kool uit de ruilkast beneden gehaald. Kreng weegt meer dan 4 kilo
Uiteindelijk hebben we hamburgers met patat gehaald.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Uit. Mijnheer KD is jarig en we zijn naar de Mexicaan geweest. Avocado is gewoon mjammie.
Re: Re: AW: Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Ik zal maar vast een plekje maken in de vriezer. Zijn dat dan 5 portie's, of 5x2 portie's?Mowgli schreef: degene die wij gekocht hadden weegt 2 kg, genoeg om 5 keer rode kool te eten.
Uiteindelijk hebben we hamburgers met patat gehaald.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
5 maaltjes voor 2 personen als we er geen hachee bij eten.Mini's 3-tal schreef: Ik zal maar vast een plekje maken in de vriezer. Zijn dat dan 5 portie's, of 5x2 portie's?
Oh boy...Mowgli schreef: 5 maaltjes voor 2 personen als we er geen hachee bij eten.
- Angelique
- 5-sterren

Pas maar op dat je niet op een rooie kool gaat lijkenMini's 3-tal schreef: Oh boy...
Ik denk pizza baguettes moet namelijk de inhoud van me vriezer leeg eten ( ik ga verhuizen) dus ik kijk nu eerst daar 
Bruine bonensoep. Zelf geweekte bonen, ik hoop dat ik dat lekkerder vind dan de vorige keer....