Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Afgraven die handel! 
Nee hoor, daar heb je neutronenkorrels voorpike schreef:Afgraven die handel!
Scott is verliefd
niet het ikgaeenslekkervoordedeurstaanhuilen- verliefd maar ikdoenetalsofikheelnodigmoet-verliefd
dus snel schoenen en jas aan, meneer steekt de straat over en staat 10 min te snuffelen op 2 vierkante meter maar plassen? Nee hoor dat hoeft niet...
niet het ikgaeenslekkervoordedeurstaanhuilen- verliefd maar ikdoenetalsofikheelnodigmoet-verliefd
dus snel schoenen en jas aan, meneer steekt de straat over en staat 10 min te snuffelen op 2 vierkante meter maar plassen? Nee hoor dat hoeft niet...
Gisterenochtend cadeaus besteld bij Bol.com. Voor 2 euro worden ze die dag nog bezorgd, dus daarvoor gekozen want dan heb ik ze zeker op tijd. Gisterenavond een mailtje: sorry, sorry, het wordt zaterdag. Ook goed, heb ze zondag pas nodig.
Daarna niets meer... net via track en trace gekeken: wordt het maandagavond
kan ik dus direct de stad nog in....
Daarna niets meer... net via track en trace gekeken: wordt het maandagavond
kan ik dus direct de stad nog in....
Denk ik mijn puberpup een plezier te doen door vroeg op te staan en naar het bos te gaan, heeft ie echt de héle weg aan de riem lopen trekken. Zelfs het stuk waarbij hij aan de (8 m lange) flex mocht om te snuffelen en uit te razen. Over elke meter 5 minuten gedaan, steeds maar weer stilstaan zodra hij trekt, en het kwartje wil gewoon echt echt echt niet vallen. Leuk hoor, weer een hond 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Denk ik mijn puberpup een plezier te doen door vroeg op te staan en naar het bos te gaan, heeft ie echt de héle weg aan de riem lopen trekken. Zelfs het stuk waarbij hij aan de (8 m lange) flex mocht om te snuffelen en uit te razen. Over elke meter 5 minuten gedaan, steeds maar weer stilstaan zodra hij trekt, en het kwartje wil gewoon echt echt echt niet vallen. Leuk hoor, weer een hond
Ik denk dat je ook een step moet. Sledehond in vermomming heb jij!
Dat stilstaan zodra hij trekt leverde hier heel veel wederzijdse frustratie op en weinig resultaat.
Ik ben het anders gaan doen; ongeveer zoals deze en toen ging kwartje vallen http://www.patriciamcconnell.com/theoth ... r-your-dog
Het begin is er nu bij Spot. In half jaar iig meer resultaat dan in de 4 jaar ervoor
Ik snap het principe. Doe ik ook geregeld, te weinig natuurlijk want ik werk zo veel... Maar goed, we oefenen zo vaak het kan.
Maar, ik wil toch eigenlijk in de tussentijd ook wel 4x per dag een half uur met hem kunnen wandelen zonder steeds meegesleurd te worden...
*hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase*
Maar, ik wil toch eigenlijk in de tussentijd ook wel 4x per dag een half uur met hem kunnen wandelen zonder steeds meegesleurd te worden...
Ik heb het eigenlijk gewoon maar geaccepteerd 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte ermee!Kim_S schreef:Ik snap het principe. Doe ik ook geregeld, te weinig natuurlijk want ik werk zo veel... Maar goed, we oefenen zo vaak het kan.
Ik vind het voordeel dat je de methode die ik aanhaal in deeltijd kunt oefenen. Dat stilstaan bij trekken werkt alleen als je het 100% consequent doet en de hond nooit succes heeft> dat houd ik niet vol.
Ik zit er sterk over te twijfeleneelke schreef:Ik heb het eigenlijk gewoon maar geaccepteerd
Met een tuigje is het minder omdat hij dan minder het idee heeft dat hij ook stikt.
Ik vind stilstaan bij trekken vreselijk irritant. Maar ik vind trekken nog veel irritanterSiberienne schreef:Sterkte ermee!
Ik vind het voordeel dat je de methode die ik aanhaal in deeltijd kunt oefenen. Dat stilstaan bij trekken werkt alleen als je het 100% consequent doet en de hond nooit succes heeft> dat houd ik niet vol.
Atz lijkt met een tuig meer te trekken. Maar ik vind een halsband niet fijn met uitlaten, hij wurmt zich er makkelijk uit, dus heeft ie altijd zijn tuig om.
Hij is natuurlijk ook gewoon een puberpuppy van 8 maanden... 
Heb je al eens een U-lead geprobeerd? Werkte hier heel goed!Kim_S schreef:Atz lijkt met een tuig meer te trekken. Maar ik vind een halsband niet fijn met uitlaten, hij wurmt zich er makkelijk uit, dus heeft ie altijd zijn tuig om.