De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Robyn ook, toch zeker dag 1 en 2. Ze woog natuurlijk ook maar 2kg8
Is per kindje een beetje verschillend natuurlijk. De kinderarts maakte zich er niet heel veel zorgen om, maar wel een puntje om goed op te letten.
Hij zei dat het vooral kwam door de combi, 3 weken te vroeg en klein, maar zeker niet te klein voor de tijd dat ze geboren is.
Hij zei dat het vooral kwam door de combi, 3 weken te vroeg en klein, maar zeker niet te klein voor de tijd dat ze geboren is.
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Gefeliciteerd met je nichtje Danny!
Tess was ook 2770 gram en die is geboren met 41+4. Nu is ze met 9 maanden bijna 6500 gram. Echt een kleintje dus. Ze heeft wel een kruik in haar bedje gehad, maar volgens mij de tweede dag al niet meer.
Ikzelf weeg trouwens nog maar 44 kilo, was 47 voor de zwangerschap
Tess was ook 2770 gram en die is geboren met 41+4. Nu is ze met 9 maanden bijna 6500 gram. Echt een kleintje dus. Ze heeft wel een kruik in haar bedje gehad, maar volgens mij de tweede dag al niet meer.
Ikzelf weeg trouwens nog maar 44 kilo, was 47 voor de zwangerschap
Wie is nu de eerste die is uitgerekend?
Ik geloof ik?? Maar koekje maar 2 dagen later. Dus dat zegt niets 
Ik vind het rete spannend worden
Hoe gaat ie bij jou koek?
Ik vind het rete spannend worden
Hoe gaat ie bij jou koek?
Gaat goed!
Ik merk wel dat ik meer richting bevalling ga. Meer gerommel in de buik, ik blijf stukken slijmprop verliezen, meer van die beginweeën, etc.
Ik merk wel dat ik meer richting bevalling ga. Meer gerommel in de buik, ik blijf stukken slijmprop verliezen, meer van die beginweeën, etc.
-
Martine-Tom
Wanneer zijn jullie uitgerekend?
Spannend!!
Ik 18 maart. Koekje 20 maart (als ik het goed heb)
Ik 18 maart. Koekje 20 maart (als ik het goed heb)
-
Martine-Tom
Oh dan gaat het idd opschieten zeg 
Het "mag" vanaf nu toch ook? (2 weken voor de datum is dat toch?)
Het "mag" vanaf nu toch ook? (2 weken voor de datum is dat toch?)
Ja, de uitgerekende periode is week 37 tm 41/42.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Evi heeft alleen in de eerste 12 uur na haar geboorte een kruik gehad, daarna niet meer... Erg warmbloedig kindje...
Als ik haar nu een lange mouwen romper aan doe onder een truitje met lange mouwen, ligt ze nog net niet te puffen van de warmte... Dus lange mouwen romper - t-shirt met korte mouwen, of korte mouwen romper - lamge mouwen truitje
Als ik haar nu een lange mouwen romper aan doe onder een truitje met lange mouwen, ligt ze nog net niet te puffen van de warmte... Dus lange mouwen romper - t-shirt met korte mouwen, of korte mouwen romper - lamge mouwen truitje
Celien is geboren tijdens een hittegolf en een overbezetting in het ziekenhuis............ik dreef mijn bed uit, moest mijn kamer delen omdat er geen plaats was, vensters moesten 's morgens en 's avonds open om te kunnen ademen en ons kleinste lag met twee lagen kleding in een gebreid dubelgevouwen deken bij me in bed, in haar eigen bedje was het morren en zeuren. Ze woog bij de geboorte 3.200 maar had blijkbaad naar 't einde toe wat honger geleden, haar velletje was een maatje te groot
.
Echt serieus, ik voel me nog steeds niet zwanger. Gisteren 2 zakken van 40 liter compost gehaald en 2 zakken van 20 kilo grind. Had er 0 moeite mee. Alleen stevig de voortuin aanvegen was wat zwaar vanuit de buik.
Ik vind het prima!
Brr ik heb opeens een onwijs onrustig en gejaagd gevoel..
Vandaag nog bij de vk geweest alles was perfect in orde. Kleine had nog een flinke groeistuip gemaakt.
Brr ik heb opeens een onwijs onrustig en gejaagd gevoel..
Vandaag nog bij de vk geweest alles was perfect in orde. Kleine had nog een flinke groeistuip gemaakt.