Angelique schreef: Kijk, je eigen drama![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
- Angelique
- 5-sterren

Met dit bericht klikte u pagina 200 aaneelke schreef:![]()
Angelique schreef: Met dit bericht klikte u pagina 200 aan![]()
![]()
![]()
Een oh zo typisch Ned. topic . Lekker zeuren over het weer
Maar het is hier nu heerlijk weer . Mag van mij zo blijven
Vanochtend buiten 15 binnen 18,5
Had 2 zwarte om me heen drentelen, Kaio deed weer enthousiast en woef woef!! Liep in de tuin kijken waar Maci uithangt, oo daar loop weer naar binnen, komt er een zwarte langsgerent, en sprint weer naar binnen (ligt 30-40 cm) hoger, en dat was niet Fozzy
Heb weer een lange broek uit de kast getrokken, shirt met driekwart mouwen en sokken...heerlijk hoor

Wat een prachtige foto!Angelique schreef: Het is hier nu bijna fris te noemen. Ff bijkomen hoor
De zonsondergang van vanavond.
sunset572015 by angelique van der Kroft, on Flickr
Vanmorgen in huis was het nog steeds 25,5 toen ik naar mijn werk ging.
Buiten zou het 16 graden zijn volgens weer app dus had de jas aan maar dat was toch wat teveel van het goede, warm!
ja Idd prachtige foto!
Dit is prima zo!! Gijs was vanmorgen voeg zo gelukkig dat hij zich op het gras stortte om te rollen.
En het blijft nog wel even zo ook. Met een dipje op donderdag, maar als laatste werkdag voor de vakantie is dat niet erg. dit weekend droog en zonnig; zitten we in een tentje op een festival dus fijn.
Er na 22 graden en af en toe een bui. Prima!!
En het blijft nog wel even zo ook. Met een dipje op donderdag, maar als laatste werkdag voor de vakantie is dat niet erg. dit weekend droog en zonnig; zitten we in een tentje op een festival dus fijn.
Er na 22 graden en af en toe een bui. Prima!!
Angelique wat een mooie foto!!
- Angelique
- 5-sterren

Dank
. Dit soort zonsondergangfeestjes kunnen we aanschouwen vanuit onze eigen tuin. Moet je wel snel zijn, want vaak als je met je camera terugkomt is dat ene mooie moment net voorbij.
Hondjes zijn hier echt aan het bijkomen. Volgens mij is "het warm hebben" supervermoeiend voor ze.
Hondjes zijn hier echt aan het bijkomen. Volgens mij is "het warm hebben" supervermoeiend voor ze.
Mooie foto!!! Vaak komen de kleuren veel minder over op de foto dan in het echt, maar hier spat het echt van de foto af.
Ik moest na drie weken vakantie weer gaan werken. Maar weer eens schoenen aangetrokken, dat was de laatste anderhalve week niet nodig.
Ik moest na drie weken vakantie weer gaan werken. Maar weer eens schoenen aangetrokken, dat was de laatste anderhalve week niet nodig.
Haha ja, zulke mooie momenten veranderen per seconde met het ondergaan (of opkomen) van de zon ;-)Angelique schreef: Dank. Dit soort zonsondergangfeestjes kunnen we aanschouwen vanuit onze eigen tuin. Moet je wel snel zijn, want vaak als je met je camera terugkomt is dat ene mooie moment net voorbij.
Vandaag eindelijk een lekkere zomerse temperatuur waarbij ik nog wel heerlijk met korte mouwtjes in de zon kan lopen zonder het gelijk heet te hebben
Hier is het gisteren na 23 uur afgekoeld. Vanmorgen konden dan eindelijk de beren ook even mee om te wandelen. Vonden ze heerlijk. Morgen wordt het weer boven de 30 woensdag ook. Donderdag en vrijdag koel en dan weer warm. Kunnen we donderdag nog net op de valreep even winkelen en een nieuw shirtje kopen.
Schitterende foto!
Hier geen druppie regen gehad. Wel weer een leefbare temperatuur vandaag maar morgen schijnen we weer richting de 30 graden te gaan.
Hier geen druppie regen gehad. Wel weer een leefbare temperatuur vandaag maar morgen schijnen we weer richting de 30 graden te gaan.