Ben blij voor je dat ie eruit is, als je al zo'n last hebt van eentje van 2 mm

Ik loop ook al een week rond met een niersteen. Eentje van 6 mm. De meningen van de artsen zijn verdeeld betreffende het al of niet natuurlijk afdrijven van die steen. In elk geval zit ie er nog.
Pijn, jeetje mina, wist niet dat een menselijk lichaam zoveel pijn kon veroorzaken. Gelukkig helpen de pijnstillers goed al duurt het 1,5 uur voor ze echt hun werk doen. Inmiddels krijg ik sinds een dag of 2 jeuk over mijn hele lichaam.
Bier!! No way! Dacht vorige week dat ie eruit was omdat ik na een pijnstillervrije dag nog steeds geen pijn voelde. een biertje om het te vieren, maar 30 minuten later brak de hel weer los. Heb ik hier weer liggen kreperen tot de pijnstilling na 1,5 uur begon te werken.
Volgende donderdag moet ik naar het ziekenhuis om hem operatief te laten verwijderen, heb er nog weinig hoop op dat ie ervanzelf uitkomt. En ja, ik ben een man, zelfs al komt ie in mijn blaas terecht dan moet ik hem nog uitplassen....wordt wat...
moet ik me voorbereiden op een operatie of is er nog kans dat ie alsnog vanzelf uitgeplast wordt?