Bij de keurslager op winkelcentrum Vaartbroek (0,50 cent per stuk). Ze zagen er hartstikke mooi uit, maar ik begin er toch niet meer aan.miruske schreef: oh en waar zijn die hoeven gekocht als ik zo vrij mag zijn? Ik kom ook uit eindhoven (lievendaal) en ik doe de kong ook wel een bevriezen maar als je daar smeerbaar spul in doet wordt het een zootje. Zo n hoef vullen lijkt me wel wat. En idd. ook Jamie doet heel voorzichtig met die dingen. Ik had wat lamsbotjes besteld, maar vind die ook erg hard dus ik laat haar het vlees eraf halen, maar een mergpijp likt zij alleen leeg en eet het bot zelf niet op, dus met die hoeven zal dat vast ook goed gaan.
Runderhoeven; iemand hier ervaring mee?
Moderator: Lizzy
Re: Runderhoeven; iemand hier ervaring mee?
Runderstrot wordt hier ook graag gegeten en meneer is er wel even zoet mee. Het is een veilige kluif, dus veel verstandiger dan wat je eerst had. Runderstrot is wel een goede voor wat dunnere ontlasting. Beter niet in combi met pens of vis ed geven. Effect is niet bij elke hond hetzelfde, maar hier is dat wel aanleiding tot dunne poep. Ik geef een runderstrot meestal als een complete maaltijd (al is het dat voedinsstof-technisch niet), of een kwarteltje of klein karkasje erbij.Yundor schreef: Bedankt! Dan gaan we dat binnenkort ook eens proberen.![]()
Dankjewel voor de tip!Kaela schreef: Runderstrot wordt hier ook graag gegeten en meneer is er wel even zoet mee. Het is een veilige kluif, dus veel verstandiger dan wat je eerst had. Runderstrot is wel een goede voor wat dunnere ontlasting. Beter niet in combi met pens of vis ed geven. Effect is niet bij elke hond hetzelfde, maar hier is dat wel aanleiding tot dunne poep. Ik geef een runderstrot meestal als een complete maaltijd (al is het dat voedinsstof-technisch niet), of een kwarteltje of klein karkasje erbij.