baarmoeder (gezwellen gevonden maar geen kanker!)
Moderator: Lizzy
Re: baarmoeder
Dat afwachten is inderdaad vreselijk...sterkte, ik hoop voor jullie dat het gewoon iets van cystes of zo zijn. 
en nog geen uitslag, ik heb net de da gebeld.
de uitslag komt waarschijnlijk vandaag ook niet meer binnen.
ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken...is dit een goed teken?(kunnen ze misschien niks vinden?)
of is dit een slecht teken (iets gevonden maar ze moeten uitzoeken wat het is?)
de uitslag komt waarschijnlijk vandaag ook niet meer binnen.
ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken...is dit een goed teken?(kunnen ze misschien niks vinden?)
of is dit een slecht teken (iets gevonden maar ze moeten uitzoeken wat het is?)
-
sella
Het duurt meestal wat langer, ik heb 6 dagen gewacht recent voor ik wist dat het geen kanker was. Ik weet ook dat het retespannend is dat wachten.
Sterkte.
Sterkte.
Gelukkig een "goede" uitslag.
Een baarmoeder met een paar ontstekingscellen en goedaardige tumoren op de eierstokken.
Ik ben wel heel erg blij dat het geen kanker is.
Een baarmoeder met een paar ontstekingscellen en goedaardige tumoren op de eierstokken.
Re: baarmoeder (gezwellen gevonden maar geen kanker!)
super uitslag 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Fijn! Is ze alweer een beetje hersteld?
-
sella
Fijn dat het geen kanker was! Nu lekker verder herstellen en mischien eens naar en holistisch werkend da om haar te ondersteunen zodat ze geen nwe gaat vormen.
Dat dacht ik wel. Maar, ontzettend fijn dat het bevestigt is! He he, fijn, zo'n goede afloopluuntje schreef: Gelukkig een "goede" uitslag.
Re: Re: baarmoeder (gezwellen gevonden maar geen kanker!)
sella schreef: Fijn dat het geen kanker was! Nu lekker verder herstellen en mischien eens naar en holistisch werkend da om haar te ondersteunen zodat ze geen nwe gaat vormen.
Kan dit dan nu terugkomen in andere delen van het lichaam?
Ik mag toch hopen van niet. ze is veel te belangrijk voor me om haar aan zoiets te laten lijden.
Wat moet ik me voorstellen bij zon dierenarts? Wat zou die kunnen doen.
@lizzy wat zou jij me aanraden met luna? en wat weet jij hier verder van? Ik weet er niks vanaf en weet niet zo goed waar ik het zoeken moet.
-
sella
De hormoonhuishouding kan verstoort zijn en daardoor problemen op de organen geven.
Een holistisch werkend da kijkt naar het hele dier, en kan dan een basisprobleem aanpakken, er is een reden waarom ze deze gezwellen vormde, en dat is een disbalans.
Die kan die da met natuurlijke middelen de balans herstellen.
Een holistisch werkend da kijkt naar het hele dier, en kan dan een basisprobleem aanpakken, er is een reden waarom ze deze gezwellen vormde, en dat is een disbalans.
Die kan die da met natuurlijke middelen de balans herstellen.
Het spijt me, maar dat moet je aan Sella vragen. Ik heb hier namelijk helemaal niks mee, met deze theorieen. Ik geloof dat een teef gewoon cystes op de eierstokken kan ontwikkelen, je deze eruit kunt halen en het verhaal daarmee klaar is. Dus ik zelf deed verder niks.
-
sella
Ik heb het met mijn teef meegemaakt en dat werd een drama.
Als je meer info wil, dan wil ik het verloop wel neerzetten, maar het is niet fijn.
Vandaar dat ik je waarschuwde dat je er goed aan doet een holistisch da te raadplegen.
Wij waren daar veel te laat mee, er waren er toen ook nog niet veel.
Als je meer info wil, dan wil ik het verloop wel neerzetten, maar het is niet fijn.
Vandaar dat ik je waarschuwde dat je er goed aan doet een holistisch da te raadplegen.
Wij waren daar veel te laat mee, er waren er toen ook nog niet veel.
-
Lil
Ik had geen keuze. Madam was toen ze hier kan 6 weken loops, waarvan ze 4 weken gestaan heeft en 2 weken gevaarlijk was (lekker humeur en echt bijten als je niet oppaste). Bij sterilisatie was de baarmoeder ontaard en had ze een hele grote cyste op een eierstok. De dag na een operatie die zwaarder was dan normaal mocht ik opeens aan haar buik komen. De operatiewond deed blijkbaar minder pijn dan de pijn die ze nog had toen er "niets aan de hand" was. Ik heb niets hoeven te verwerken, ik was super blij. Nu had ik geen plannen mbt pups. Ik wilde een fijne hond en die had ik toen.
-
Lil
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad. Die disbalans herstelde zichzelf toen de boel eruit was. Vraag me trouwens af of het erfelijk is. 2 teven in dat nest en beiden cystes op die plek gehad.
Laatst gewijzigd door Lil op di 17 jul 2012, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Gezwellen zijn geen cystes.
@luuntje, ik kom vanmiddag op je pb terug.
@luuntje, ik kom vanmiddag op je pb terug.