Waarom kokosolie?
Moderator: Lizzy
Re: Waarom kokosolie?
Ja, smeer mij daar heerlijk mee in. Zit in ieder geval geen troep in zoals in de meeste cosmetica producten. Toch handig zo'n multiculterele pot die voor alles inzetbaar is.
Smeer ze, nicolette
Smeer ze, nicolette
Ik doe dat ook :-)
-
judith1967
- 5-sterren

Even gezocht op Kokosolie en o.a dit topic gevonden
Ik wilde het gaan gaan gebruiken voor Dorian,maar nu lees ik dat je het zelf ook kan gebruiken als bodycreme
Maar blijft dat dan niet vet op je huid?
Trekt het snel in?
Ik ga van de week even langs de Gezondheidwinkel hier in Hooglviet voor de Kokosolie
Ik wilde het gaan gaan gebruiken voor Dorian,maar nu lees ik dat je het zelf ook kan gebruiken als bodycreme
Maar blijft dat dan niet vet op je huid?
Trekt het snel in?
Ik ga van de week even langs de Gezondheidwinkel hier in Hooglviet voor de Kokosolie
nee het blijft niet vet. bij mij niet tenminste.
-
judith1967
- 5-sterren

OKe dankje voor je antwoord.
Ga ik het gewoon proberen,ik heb dan toch de pot voor Dorian in huis
Ga ik het gewoon proberen,ik heb dan toch de pot voor Dorian in huis
Bieke en Brumby krijgen de geurende kokosolie van die oranje emmerdagelijks bij hun eten.
Zelf gebruik ik anna pranan
Zelf gebruik ik anna pranan
-
judith1967
- 5-sterren

Zag op de site van de Gw dat ze Royal Green verkopen,dus ik ga die halen morgenavond
(en als ik daar dan toch ben,gelijk even wat lekkere kruidenthee kopen)
(en als ik daar dan toch ben,gelijk even wat lekkere kruidenthee kopen)
-
judith1967
- 5-sterren

Zo heb de kokosolie gehaald en ik heb de kokosolie van de Gezond&Wel gekocht(eigen merk gezondheidswinkel)
De Ann Prana die ze hadden staan(325 voor 11,50 ) rook naar kokos toen ik de deksel open deed
En die van Gezond&Wel is geurloos(een klant die had hem ook en was er tevreden over).
Ik heb even gekeken naar de ingredienten en die zijn pure kokosolie uit biologische teelt,koudgeslingerd
Dus volgens mij heb ik wel een goeie gekocht he?
De Ann Prana die ze hadden staan(325 voor 11,50 ) rook naar kokos toen ik de deksel open deed
En die van Gezond&Wel is geurloos(een klant die had hem ook en was er tevreden over).
Ik heb even gekeken naar de ingredienten en die zijn pure kokosolie uit biologische teelt,koudgeslingerd
Dus volgens mij heb ik wel een goeie gekocht he?
geen idee, maar als de geur er vanaf is, moet hij volgensmij verhit zijn geweest. dus zijn volgenssmij de beste enzymen kapot. MAAR kokosolie is de enige olie wat goed verhiT kan worden. al had dat volgensmij te maken met de transvetzuren en niet met het verliezen van voedingsstoffen.
-
judith1967
- 5-sterren

Oh,nou ik heb hem gisteravond op mijn handen gesmeerd en het blijft idd niet vet 
Dus daar ben ik wel heel blij mee
En vanavond krijgt Dorian een klein beetje over zijn eendkk heen!
Dus daar ben ik wel heel blij mee
En vanavond krijgt Dorian een klein beetje over zijn eendkk heen!
-
De Geijsjes
- 5-sterren

er staat een stukje tekst over het verschil tussen extra vierge en bio-ontgeurde kokosolie op de
site van Noble House van Aman Prana. Ik weet niet of het klopt maar ik vind het best schokkend en
koop geen ontgeurde
http://www.noble-house.tk/html/nederlan ... tolie.html
site van Noble House van Aman Prana. Ik weet niet of het klopt maar ik vind het best schokkend en
koop geen ontgeurde
Heb nu voor de derde avond achter elkaar kokosolie op mijn handen gesmeerd maar wat een verschil!
Zelf na de eerste keer kreeg ik al complimentjes over mijn handen. Ze zien er veel beter uit, voelen zachter aan, zelfs de huidskleur is er mooier op geworden
Zelf na de eerste keer kreeg ik al complimentjes over mijn handen. Ze zien er veel beter uit, voelen zachter aan, zelfs de huidskleur is er mooier op geworden
-
judith1967
- 5-sterren

Opent helaas niet.De Geijsjes schreef: er staat een stukje tekst over het verschil tussen extra vierge en bio-ontgeurde kokosolie op de
koop geen ontgeurde![]()
![]()
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Ohjudith1967 schreef: Opent helaas niet.
en deze wel? http://www.degoudsbloem.nl/online_folde ... age17.html